Ga naar inhoud


Kanaal Z uitzend tijden


rolandroland

Aanbevolen berichten

Dag dames en heren,

 

Wanneer het 19 uur is wordt de uitzending van Kanaal Z abrupt stop gezet, het beeld wordt gewoon bevroren. Ik zou het prettiger vinden dat de uitzending gewoon afgesloten wordt en niet zo ergens midden in het programma stop gezet wordt. (Ik heb dit paar x gecontroleerd ik weet niet dat het altijd zo is.)

 

Verder vind ik het zonde dat er na 19.00 uur niets meer is. Is dat goedkoper voor TV Vlaanderen of de TV zender?

Link naar reactie
Delen op andere sites


TVV heeft KanaalZ een kanaal laten delen met ActionNow!, de 'filmzender' van TVV. Die begint met uitzenden om 19u00 en dat duurt dan tot 5u00 ofzo, waarna weer KanaalZ kan uitzenden.

 

Ook ik vind het jammer dat KanaalZ moet 'delen' met ActionNow. Wat mij betreft mag ActionNow zelfs helemaal verdwijnen, want ik vind het een archieslechte zender en heb er nog nooit een interessante film op kunnen ontdekken.

 

Het wordt trouwens nog erger: binnen enkele weken gaat 'Nick JR Vlaanderen' van start op de frequentie van kanaalZ tussen 6u en 19u. Als deze uren werkelijkheid worden en TVV deze 'kanaalsdeling' behoudt, hebben we dus slechts 1 uur om naar KanaalZ te kijken: tussen 5 en 6 uur in de ochtend.

 

Zet dus je wekker maar extra vroeg als je via TVV nog een glimp van KanaalZ wil zien frown

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij CDS ook niet afaik laugh

 

niet dat je het mist..

 

al die bagger tekenfilms die nederlands zijn nagesynchroniseerd :w

 

dat was vroeger wel anders!! dan was het subben! :Y

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satfreak07

Als ze willen concureren met telenet en belgacom zullen ze niet anders kunnen .Trouwens komen er nog enkele vlaamse zenders bij dit jaar(TV9 ,RTL Vlaanderen enz..)

Want nu met Kanaal Z en Vitaliteit (hopelijk binnenkort)die maar enkele uren uitzend is het maar povertjes voor de vlaamse kijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

franse pakket komt op de astra 19.2 en ze prikken zenders door die al bestaande zijn in mpeg4,

er zitten op de canal+ FR al paar zenders in MPEG4 hé ;-)

en de andere zijn nieuwe al denk ik dat er nog niet teveel gaan zijn in dat pakket.

een beetje zoals het BISS pakket.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...