Rekordc Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Is het ook mogelijk een OSLink te testen zonder dat er een decoder aan zit? Heb een OSlink gekocht om de decoder van mijn vader van nieuwe software te voorzien maar daar deed hij het niet. Zelf heb ik geen Philips om een paar dingen uit te proberen. Zit zelf te denken aan de voedingsspanning. Martin Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
YUGI Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 oslink programma opstarten dan ontvanger aan sluiten op het stroom net maar nog niet aan zetten.oslink in de ontvanger prikken stroom op de oslink,philips aan doen met aan en uit knop en dan read signature. gr
scotty Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 en als de oslink goed doet dan komt er b.v. thomson in het scherm te staan bij oslink 4 is dat links onder in
Rekordc Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Geplaatst: 10 februari 2008 Krijg een foutmelding als ik dat probeer. Getest op 2 XP machines, op een win95 en een win98 machine. Maar thuis ik geen Philips, alleen de OSlink die ik dus zonder ontvanger eens wil testen om te kunnen kijken waar het probleem zit. Martin Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Poetsdoekje Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Origineel bericht van: Rekordc Is het ook mogelijk een OSLink te testen zonder dat er een decoder aan zit? Heb een OSlink gekocht om de decoder van mijn vader van nieuwe software te voorzien maar daar deed hij het niet. Zelf heb ik geen Philips om een paar dingen uit te proberen. Zit zelf te denken aan de voedingsspanning. Martin kijk maar eens op het z.g. Oslinknetwerk daar kunt je heel veel info vinden poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
YUGI Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 oslink kan je testen door hem bij de radio te houden.de radio afstellen op 87.5 als je een lichte fluit toon hoort is je oscillator nog goed.en anders de altera opnieuw proggen. gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen