Cooter Geplaatst: 11 februari 2008 Delen Geplaatst: 11 februari 2008 Als het met de 2x1 wel lukt en met de 4x1 niet, dan dempt de 4x1 waarschijnlijk net iets te veel. Als je kijkt via de 4x1 zijn de zenders die je wel ontvangt dan ook zwakker als op de 2x1? ik zou inderdaad ook een hogere kwaliteit switch proberen VU+ Solo2, Gibertini OP65 met Canal digitaal tripe LNB 28.5E - 23.5E - 19.2E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MIMTRAM Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2008 Als ik via de 4X1 kijk dan zijn de zenders ook klaar en net Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 11 februari 2008 Delen Geplaatst: 11 februari 2008 die digiality switch heb ik een paar maanden geleden gebruikt om enkele lastige vliegende ratten mee te verdrijven.... een mooie fast ball en weg met die meuk het is "net nieuw" een leuke beginners-switch, maar 6 maanden buiten en je wilt hem enkel nog van je dak flikkeren. dan mag je wel goedkoop zo'n ding hebben aangeschaft, maar als je elk jaar 2 nodig hebt is een goede Spaun uiteindelijk de beste investering natuurlijk zijn er meer merken dan enkel Spaun, maar digiality is hier geen graag geziene gast. cheers Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sattaz Geplaatst: 11 februari 2008 Delen Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: MIMTRAM de schotel die ik heb is een 110 cm. @MIMTRAM, Heb je misschien een Triax 110? In dat geval is het geen 110 cm. schotel maar in werkelijkheid een 100 cm. schotel. Met vriendelijke groeten sattaz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MIMTRAM Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2008 ja SATTAZ of het nu 110cm of 100cm ,het probleem ligt niet aan de diameter van de schotel,maar een van deze dagen ga ik er een ander switch halen en daarmee eens testen en zien wat de resultaten dan gaan zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 11 februari 2008 Delen Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: MIMTRAM een van deze dagen ga ik er een ander switch halen en daarmee eens testen en zien wat de resultaten dan gaan zijn. Aha,je gaat dus nu van switch switchen.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sattaz Geplaatst: 11 februari 2008 Delen Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: MIMTRAM ja SATTAZ of het nu 110cm of 100cm ,het probleem ligt niet aan de diameter van de schotel. @MIMTRAM, Als de slechte werking van de switch wordt veroorzaakt door een (relatief grote) demping van het signaal door de switch dan kan de diameter wel degelijk van belang zijn. Bij een grotere diameter van bijvoorbeeld 110 cm. ten opzichte van de huidige 100 cm. zou er in dat geval na demping van het oorspronkelijke signaal wellicht nog (net) genoeg signaal kunnen overblijven voor ontvangst van de zwakke satelliet Nilesat op 7 West. Met vriendelijke groeten sattaz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen