mapi Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Misschien een vreemde vraag , maar toch : Iemand een idee wat een kilo Rombouts koffie bonen kosten ? Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
geth Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Je hebt verschillende smaken, van €25.= p/k tot €100. Lekker bakkie Geth Alles van waarde is weerloos Topfield 5000ci, Visiosat G4,3x smart,1x alps lnb,Matrix Reborn.
Poetsdoekje Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Tsja, dan kijk je toch gewoon op de website van Rombouts, de eerste goegel hit was gelijk al raak poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
kaelem Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Tis net carnaval geweest he..... -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Fiene56 Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 100 euro voor een kilo koffie ?? Nee danke. Ik blijf gewoon bij mijn senseo. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
mapi Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Tsja, dan kijk je toch gewoon op de website van Rombouts, de eerste goegel hit was gelijk al raak poetsie Daar verkoopt men alleen de wereld koffie's maar ik zoek de gewone standaard koffie, die er dus niet staat.... of ik moet toch teveel carnaval gehad hebben Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mapi Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: Fiene56 100 euro voor een kilo koffie ?? Nee danke. Ik blijf gewoon bij mijn senseo. iets gevonden van ergens rond de 11 euro to 19 euro afhankelijk van welke boon. 100 euro de kilo kost bijna geen enkele kilo koffie. zijn er maar zeer weinig Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
alx Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Die "uitgepoepte" bonen zijn het duurste. Van een soort kat, geloof ik. Het afspoelen zal ze wel zo duur maken, denk ik? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
MagicOnline Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Kopi Luwak of Civetkoffie komt van een loewak (een civetkat), kosten: € 200 tot € 750 per kg CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
looney2 Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: MagicOnline Kopi Luwak of Civetkoffie komt van een loewak (een civetkat), kosten: € 200 tot € 750 per kg Zo zo. Werk jij soms bij peeze? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
gamgra Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 @MagicOnline, Originele Kopi Luwak is inderdaad behoorlijk aan de prijs, maar is in Nederland te koop voor 75.00 euro per kilo, wel ongebrand, dus voor gebruik moet je hem nog even "roasten" gamgra
MagicOnline Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Nee hoor Maar mijn moeder komt uit Indonesie. Kopi is koffie Luwak of loewak is een civetkat of te wel koffie van een civet kat, sommige koffie/thee verkopers verkopen het. Zag het daar een keer staan en ik schrok van de prijs, toe heeft de verkoper mij uitgelegt hoe het een beetje zat. De Civetkat eet rijpe koffie bonen, door zijn darmen e.d. komt de speciale smaak er aan. Er zijn dus mensen die deze bonen uit de uitwerpselen van de kat vissen Na het horen van dat verhaal en de prijs hoef ik dus nooit geen kopi luwak koffie. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
gamgra Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 @ MagicOnline, Ik heb geen enkel probleem met je verhaal over het beestje, alleen de prijs die jij aanhaalt is nogal fors. Ik koop en brand zelf koffie, koop de 'groene bonen' bij een speciaal bedrijf hier in Nederland. Op hun prijslijst staat ook de Kopi Luwak voor een prijs van 75.00 /kilo @Mapi De Rombouts koffie, Dessert of Mokka, (gemalen) kost 5.95 per 250 gram gamgra
JosFop4Sat Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: gamgra Op hun prijslijst staat ook de Kopi Luwak voor een prijs van 75.00 /kilo Toch veel geld voor een tweedehands bakkie. Hoewel, de bolletjes die eerst door een Zuid-Amerikaanse darm gegaan zijn, brengen ook veel op . You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
mapi Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: gamgra @ MagicOnline, Ik heb geen enkel probleem met je verhaal over het beestje, alleen de prijs die jij aanhaalt is nogal fors. Ik koop en brand zelf koffie, koop de 'groene bonen' bij een speciaal bedrijf hier in Nederland. Op hun prijslijst staat ook de Kopi Luwak voor een prijs van 75.00 /kilo @Mapi De Rombouts koffie, Dessert of Mokka, (gemalen) kost 5.95 per 250 gram gamgra bedankt Gamra Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen