Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Is het iemand al eens gelukt om Internet Explorer 7 te verwijderen? Ik ben al een hele dag bezig geweest zonder resultaat.Even voor de duidelijkheid: verwijderen lukt wel maar daarna IE6 installeren wordt geweigerd omdat:"windows een nieuwere versie op de pc heeft gevonden".

Dat zou betekenen dat als je eenmaal IE7 op je pc hebt staan ,je er nooit meer vanaf komt.Maar vooralsnog geef ik Bill Gates het voordeel van de twijfel en neem aan dat ik iets niet goed doe. Heeft iemand enig idee? Groeten,Pestvogel.

Geplaatst:

Heb je dit ook al geprobeerd.

Onderstaand zou ook moeten werken.

Er zijn 2 mogelijkheden:

1. Upgrade naar de nieuwste versie van 7 en deïnstalleer die vanuit Software.

2. Zet die optie "Updates weergeven" aan in software, zoek de IE7 update op en deïnstalleer die, zodat je weer op 6 uitkomt.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

mocht je nou ie7 recent erop hebben gezet neem dan gewoon systeem herstel

Geplaatst:

Tot zover bedankt, maar het lukt nog steeds niet.

Ik heb IE7 verwijderd,met de zoekfunctie gezocht naar alles wat zelfs maar naar ie7 rook (ook in verborgen bestanden en in veilige modus).Alles laten verwijderen.PC schoongemaakt-geen adds-geen virus-registry gescand en opgeruimd,maar bij instal van ie6 weer de mededeling: nieuwere versie aangetroffen en instal kan niet worden voortgezet.Teneinde raad ie7 maar weer eropgezet en mijn instellingen,voorkeurszoekmachine en favorieten staan er weer vanzelf in. Ergens moet IE7 dus een map of bestand hebben neergezet.Maar welk en waar ? Ik krijg er een punthoofd van.Gr. Pestvogel.

Geplaatst:

Windows opstarten

XP CD er in kies "upgrade"

Windows zal zich nu weer gewoon herstellen inclusief IE6

Windowns update draaien en klaar.

Alle programma's en documenten zullen gewoon het zelfde blijven.

Half uurtje werk.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:
Origineel bericht van: kaelem
Heb je dit ook al geprobeerd.

Onderstaand zou ook moeten werken.

Er zijn 2 mogelijkheden:
1. Upgrade naar de nieuwste versie van 7 en deïnstalleer die vanuit Software.
2. Zet die optie "Updates weergeven" aan in software, zoek de IE7 update op en deïnstalleer die, zodat je weer op 6 uitkomt.

zo moet dat.
en na wat weekjes testen heb ook ik het er zo vanaf gehaald.

gerommel met bestanden handmatig verwijderen leidt van kwaad tot erger.

als dat erger al gebeurt is kan de tip van MagiOnline enkel nog helpen.

waarom mensen deinstalleren nog niet weten te vinden is me een raadsel OF ze hebben voorheen een Apple gebruikt.

cheers

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst:

Het register bewerken en Internet Explorer 6 (opnieuw)installeren.

klik op Start en klik op Uitvoeren.

Typ regedit in het vak Openen en klik op OK.

Zoek de desbetreffende subsleutel in het register, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}

klik met de rechtermuisknop op de waarde "IsInstalled" (zonder de haakjes) en klik op Wijzigen en verander de waarde van 1 naar 0.

klik oke.

Als het goed is gegaan dan laat IE 6 zich installeren zonder te klagen dat er een nieuwere versie is aangetroffen.

Verander niets anders in het regster en maak als het kan een backup van het register voordat je wat gaat veranderen.

suc6

Geplaatst:

Xilence,

Bedankt, dit was de oplossing !

Hoewel er toch iets vreemds was. Nadat ik ie7 had verwijderd en de waarde van de sleutel had veranderd van 1 naar 0, was na het opstarten IE7 verdwenen en stond IE6 er keurig op zonder dat ik die geinstalleerd had.Met alle eigen instellingen enz.Is het mogelijk dat ik 7 en 6 beiden op de pc had staan en dat dat de moeilijkheden, die ik had met ie7 ondervond, veroorzaakte ?

Ik draai nu iig weer met 6 en als een zonnetje.Hartelijk dank, Pestvogel.

Geplaatst:

Zou idd kunnen, ie6 wordt niet echt verwijderd van het systeem.

Misschien een dll bestand van ie6 wat meestart met ie7. Voor mij is ook maar gissen.

Goed dat tie het weer doet.smile3.gif

Geplaatst:

Vraagje: Wat is er mis met ie7? Deze is toch veel handiger in gebruik dan ie6. Toegegeven ik draai meestal Opera of Firefox. Deze draaien veel sneller op oudere machines

Indien je niet kon terugkeren naar ie6, was er nog een drastischer oplossing. Zoek in de garagie een hamer van 5 kilo en klop ff op ze harses. Die vermaledijde ie6 was er vanzelf terug ingeschoten. Maar deze methode is zonder doktersvoorschrift en op eigen risico :Dsick

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

Geplaatst:

Normaal gesproken is er niets mis mee, tis ff wennen en persoonlijk vind ik de letters wat vager in IE7.

Ik gebruik ook bijna alleen maar Opera, maar soms moet je wel IE (of firefox) hebben omdat opera niet alle websites even goed laad.

Geplaatst:

Wheeler,er is niets mis met IE7, maar ik had er problemen mee omdat het te pas en te onpas niet werkte. Dat ligt niet aan IE7 maar aan de (mijn)pc. Bij het upgraden naar 7 gaat er keer op keer iets niet goed en geeft ie7 de geest en wordt het hele systeem instabiel.Laten verwijderen en opnieuw installen geeft maximaal 1 dag verbetering. Op ie 6 heb ik geen enkel probleem.

Vandaar ! Iig bedankt voor het meedenken . Gr. Pestvogel.

Geplaatst:

Heb anders nog wel wat oudere versies van ie. Nog van rond 1996. Geloof dat ze toen aan explorer 2 of 3 zaten. Maar dat terzijde.

Het is wel zo dat op mijn oude pc die ik in oktober heb bedankt voor bewezen diensten - een Compaq Presario 1GB met 384 mb ram, de ie7 een heel stuk trager was in het opstarten dan bijvoorbeeld Opera of Firefox.

Mocht je besluiten binnenkort een nieuwe pc te kopen en je kiest voor de krachtigste modellen, dan zal je zien dat ie7 snort als een sportkar met het steigerende paard.

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

Geplaatst:

Mijn machine is pas 1 jaar oud.Een MSI met Intel Core 2 6300 1,87 GHz kloksnelheid en 320 GB HD en 1024 MB Ram.

Zojuist zag ik dat mijn ISP IE7 niet ondersteund ! Misschien is dat de oorzaak van mijn ellende !Hoe dan ook, op IE6 heb ik geen enkel probleem . Groeten, Pestvogel.

post-442-1318259626,5214_thumb.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen