Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met de configuratie die je opgeeft mag je normaal gesproken geen problemen ondervinden om ie7 te draaien.

Dat de isp provider geen ondersteuning geeft wil zeggen dat je niet moet telefoneren of mailen om over problemen te leuteren over deze software.

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

Geplaatst:

Dan is de conclusie dat het probleem bij mij ligt gerechtvaardigd.

Ik geef graag toe dat ik , niet gehinderd door kennis, maar wat aan rotzooi.Progjes erop, progjes eraf en als de zaak moeilijk gaat doen zet ik met een usb stick in 2 minuten een backup terug en kan ik weer verder rommelen. Helaas hielp dat terugzetten van de backup in geval van IE 7 slechts een uurtje of zo.

Iig draai ik nu op 6 als een speer en razendsnel.Dus laat ik hem er nog maar even opstaan. Nogmaals bedankt voor je raad. Groeten, Pestvogel.

P.s. Zo te zien zijn we bijna buren !

• 2 weken later...
Geplaatst:

Jij bent niet de eenigste met vage letters na het installeren van IE7.Ik heb het er ook op gehad en een half uur later er weer afgehaalt.Mijn broertje die heeft het wel geinstalleerd en die heeft er geen last van maar hij heeft wel een flatscrene ik heb dat niet.Is dat de reden dat de letters vaag zijn of is het wat anders.IE7 is toch niet alleen voor flatscrene's ook normale monitors moeten er toch mee kunnen draaien.

Geplaatst:

Als je IE6 installeert in plaats van IE7, dan heb je er veel meer beveiligingsproblemen bij. IE7 is uiteindelijk veel veiliger dan IE6 (mark my words - ik surf liever met FF smile

Als je de letters vaag vindt van IE7, dan moet je gewoon "ClearType" uitzetten. Deze vreselijke feature heb ik ook onmiddellijk uitgezet. Na een herstart van IE7 zijn je letters weer normaal (lees: niet ge-anti-aliased) en niet meer vaag.

Je vindt die optie onder het menu "Extra - Internet opties". Zie verder screenshot. Het vinkje weghalen waar de pijl staat (en niet vergeten IE te herstarten) smile

mvg,

Chris

post-24986-1318259646,7848_thumb.jpg

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen