Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Ik wil een software pakket installeren, maar krijg de melding alleen voor administator rechten Ik ben de enige gebruiker, en ook aangemeld onder Windows Vista Premium Hoe kan ik alsnog deze software installeren ?
slider Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 probeer eens met je rechtermuisknop uitvoeren als administrator,dan zou het moeten lukken. gewoon op het bestand gaan staan en dan bovenstaand proberen,succes er mee. beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Die optie komt niet te voorschijn, wel: Programma installeren of uitvoeren. Maar dan komt ook die melding. Helaas.
MagicOnline Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Inloggen als administrator of je huidige account meer rechten geven. Beveiliging, geavanceerd, eigenaar. Suc6 CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Ik ben nu als beheerder, administratot aangemeld, en nog die melding.
MagicOnline Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Heb je UAC al uitgezet? Je kunt UAC aan- en uitzetten door naar 'Start' te gaan en op het fotootje bovenin het startmenu te klikken. Kies voor 'Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen'. Hierna moet je de PC opnieuw opstarten. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Graag anders omschrijven wat is UAC?
Theo50 Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: MagicOnline Heb je UAC al uitgezet? Je kunt UAC aan- en uitzetten door naar 'Start' te gaan en op het fotootje bovenin het startmenu te klikken. Kies voor 'Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen'. Hierna moet je de PC opnieuw opstarten. Bedankt voor deze zeer waardevolle tip! Ik had problemen met Daemon Tools en dat werkt nu!
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Leg mij dat eens nader uit. via start naar de fototje bovenin, maar waar zet ik wat uit ?
Theo50 Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Onderop zit gebruikersaccountbeheer daar op klikken en dan het vinkje weghalen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Ik kan daar niets vinden, geen vinkje onderaan zoals je omschrijft.
theparasol Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Henri, zoveel is duidelijk je bent geen administrator op die installatie. Ga maar eens goed nadenken onder welke naam je het os geinstalleerd hebt. Ik verwacht dat je naderhand een extra account aangemaakt hebt zonder administrator rechten en daar onder werkt. Verder vragen is op dit moment kansloos want het huidige account is een standard gebruikersaccount.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Onder de naam Beheerder. Daarna geen extra account aangemaakt
Gast hummiesat Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Maak ander een nieuw account aan met admin rechten.
Wheeler Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Het speelt geen rol of de gebruikersaccountbeheer al dan niet aangevinkt is. Je moet er wel voor zorgen dat de hoofdaccount, waar je mee inlogt administrator rechten heeft. Wil je een programma als administrator uitvoeren - wat je best altijd doet - om het goed te laten werken, dan klik je inderdaad rechts op het installatie icoon en kiest voor "Als administrator uitvoeren." Het zou me verbazen indien het niet lukt, want ik voer mijn nieuwe software altijd op deze manier uit. Ga naar het startmenu klik op de afbeelding bovenaan kies accounttype wijzigen keuze rondje administrator op zwart bevestigen eventueel heropstarten en dan werkt deze manier van installeren als admin gegarandeerd. Tf 5000 CI Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB Mediaguard CI TV Vlaanderen Windows 7 Ultimate - 32 bits Nokia C5-00
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen