Duikertje Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Hoi Alle, Wil graag de Bose VCS-10 center speaker kopen en die kost hier Euro 295,-- Kijk ik op de site in Amerika dan kost hij daar $199,-- Euro 127,-- en dat is nogal een groot verschil. Als ik hem in de US wil bestellen dan sturen ze hem alleen maar op binnen de US en niet daarbuiten. Weet iemand misschien een (internet)adres waar ik hem wel kan bestellen en naar hier laten komen voor $199,-- plus de verzendkosten. Groet Duikertje
Big fellow Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Je zou kunnen overwegen van de diensten van deze website gebruik te maken: http://www.myus.com/ Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Tonskidutch Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 tel daar de import (douane) maar bij en dat is in zo'n geval zeker 50 euro je wacht uiteindelijk erg lang en moet dus toch bijbetalen... en garantie kwesties zijn enkel daar achter de oceaan te regelen. voor dat geld 127+50 tov 295 mag je het risico nemen. maar zoals veel van die webshops werken, is op voorraad en shipping date niet een en hetzelfde. cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
HDvideo Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 myus.com werkt prima, echter kost je dat 130 dollar per jaar + 2x de shippingkosten. 1x van de webwinkel naar Florida en 1x van myus naar NL. Het prijsverschil moet wel enorm zijn wil dat zin hebben. Bose kent geen wereldwijde garantie en parallel import is bij wet verboden in Europa dus als de speaker goed gechecked wordt bij de douane ben je hem nog kwijt ook !
Tonskidutch Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 aha, ook nog kwijt! heeft papinkelmans die bij de douane werkt ook een leuke center box. het lijkt timboektoe wel maar goed dat het geschreven is, een belezen man telt voor twee The Crying Cowboys Aaron Rux
HDvideo Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 ach leuke box, de eerste Bose luidspreker die goed klinkt moet ik nog tegenkomen ( even de 901 vergeten dan). Bose ziet er top uit, er zijn geluidstechnisch betere speakers te koop
Duikertje Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Geplaatst: 12 februari 2008 Origineel bericht van: HDvideo ach leuke box, de eerste Bose luidspreker die goed klinkt moet ik nog tegenkomen ( even de 901 vergeten dan). Bose ziet er top uit, er zijn geluidstechnisch betere speakers te koop Smaken verschillen
D.Quijote Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 je hebt een pm Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen