Loui (K) Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Ik zit met een vraag ik heb largetime-1.02-signed voor N73 gedownload maar ik krijg nog de melding kan niet installeren beperking Certificaat.Wat kan ik hier aan doen?
liberte Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Je moet zelf een signen. Imei komt niet overeen. Blij met mijn AZbox
Loui (K) Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Geplaatst: 12 februari 2008 Origineel bericht van: liberte Je moet zelf een signen. Imei komt niet overeen. Hoe doe je dat?of ken jij dat ik kan jou mijn imei nummer wel geven?
liberte Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Ik heb wel alle tools maar kan niet registreren bij symbiansigned.com. Bij tweakers zijn er wel die het voor je willen doen s6o forum. Blij met mijn AZbox
looney2 Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 check check HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
alejandro Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Volgens mij moet je de datum van je phone ff terugzetten in de tijd. dan werkt het wel..... ( dat werkt iig met skins van ownskin punt com ) edit: http://www.martin.st/software/ ( niet commerciele link) Vastberaden, geen arrogantie!
Loui (K) Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: alejandro Volgens mij moet je de datum van je phone ff terugzetten in de tijd. dan werkt het wel..... ( dat werkt iig met skins van ownskin punt com ) edit:http://www.martin.st/software/ ( niet commerciele link) Werkt toch echt niet?
looney2 Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Citaat: Werkt toch echt niet? Jouw pm blijkbaar ook niet. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen