Radjin2007 Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Hallo allen, Ik heb zojuist de gemini image 420 geinstalleerd op mijn dreambox pvr 600c. Dreambox krijgt volgens mij wel alle coderingen binnen via mijn geactiveerde kaart. Alleen blijft het beeld op zwart. Ik kijk via cccam 2.05. Zie ik wat over het hoofd? Alvast bedankt.
Zilverster Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 @Radjin2007, Probeer eens alleen cccam 2.05 te installeren, dus zonder de extra's als .cfg enz., gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Radjin2007 Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Geplaatst: 11 februari 2008 Ik heb 'm opnieuw geflashed met dezelfde image en enkel Cccam 2.05 geinstalleerd. Beeld is nog steeds zwart.
Snurker Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Misschien dat je DIT nog even moet nalezen Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Radjin2007 Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Geplaatst: 11 februari 2008 Hey Snurker, Hij doet het al. Thnx.
Zilverster Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 @Snurker, Je hebt volkomen gelijk met de oplossing in je linkje, maar met alleen het instaleren van CCcam, dus zonder de uitbreiding werkt het ook zonder de CamData bij mij, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Snurker Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Via sharing is dit ook niet nodig, maar als als bij het moederapparaat een bepaalde Irdetokaart wordt gebruikt, dan werkt het bij mij alleen met die toegevoegde data..oude kaarten werken probleemloos zonder die aanpassing !! ga maar weer snel hobbien aan jouw Irdeto project... Snurker (waar is die winkel, die geen klokken, maar wel tijd verkoopt ??) ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen