Ivy Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Hallo, Ik zoek een firewire converter naar HDMI. Dit om mijn camcorder te kunnen aansluiten op LCD via HDMI. Ik vond dit op Google: Firewire naar HDMI converter Mvg, Ivy Mvg, Ivy ----------- Sony 65XD8599 UHD TV, Tadaam internet en TV, Selfsat H30D Solo vlakantennes 19.2 graden en 28.2 graden
Gast Pacman Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Gezocht en gevonden.....maar wat is je vraag nu ?
Ivy Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Geplaatst: 12 februari 2008 Wat ik gevonden heb is nogal prijzig en niet direct beschikbaar. Ik zoek een alternatief Mvg, Ivy ----------- Sony 65XD8599 UHD TV, Tadaam internet en TV, Selfsat H30D Solo vlakantennes 19.2 graden en 28.2 graden
grunnsat Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Dat niet alleen. Als je het artikel goed leest, en het kastje goed bekijkt, dan is dit een kastje met een HDMI input en een HD/SD-SDI output. Volgens mij is dat laatste een professionele aansluiting. Firewire is ook input bij dit kastje. Ik denk niet dat een firewire > HDMI kastje bestaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen