sinto Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 we hadden de versterker aan staan gekoppelt aan infintie home systeem. ineens viel hij uit en sinds dien staan er maar 3 rode lampjes aan,1ste van on/off en de andere van d\Digital en de andere Lock. Disply doet het niet meer. Heb em een paar keer zonder stroom gezet en weer aan gezet. Heb met de afstandsbediening ook geprobeerd,maar niets helpt. Kan het zijn dat de uitgangen stuk zijn,of iets anders. want het display geet niets meer aan. graag iemand die me kan helpen hiermee,anders wordt het maar een nieuwe kopen (snik,sbik) sinto's rule.....fun for everyone...
Big fellow Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Het is verstandiger om dit bericht in de rokende soldeerbout te plaatsen. Misschien kan je een mod even vragen om hem te verplaatsen? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
sinto Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Geplaatst: 12 februari 2008 thnx m8 heb ff gemailt naar hun sinto's rule.....fun for everyone...
chablis Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Ik ken het apparaat niet, maar ik zou eerst even op zoek gaan naar defecte zekerimngen, evt. ín de versterker. DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen