Gast pinnhead Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 beste, heb regelmatig last dat het beeld wegvalt op een gecodeerd kanaal.De vrije kanalen kan ik nog wel blijven zien als dit voordoet.Om dit op te lossen moet ik de decoder eerst afzetten en daarna terug opzetten,daarna kan ik terug verder kijken.Dit gebeurd niet om de zoveel tijd maar willekeurig.Staat er misschien ergens een instelling verkeerd ofzo. Heb de nieuwste software versie (ver1.07 13-Dec-2007) er opgezet maar dit probleem blijft bestaan.Kan iemand mij misschien helpen zodat dit niet meer kan voorvallen. mvg Pinnhead
planetbitworld Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Ik vermoed dat die technomate ook een produkt is van de hub-tech range uit korea net zoals clarke-tech en maxplus. Deze ontvangers hebben ook wel eens de zelfde nukken. Deze problemen komen alleen voor bij de oude zwarte en de groene canaldigitaal kaarten de nieuwe zwart/witte kaart schijnt het probleem niet meer te hebben. Dus heb je een oude kaart dan is het makelijkste om deze even om te ruilen bij canaldigitaal voor een nieuwe. Andere optie is wachten op een goede seca2 fix Of b.v een Aston-cam 1.07 te plaatsen in de ontvanger of andere goed werkende ci module. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Gast pinnhead Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 heb een tv vlaanderen abonnement. geen kaart van C+. Dacht met de laatste software op de technomatesite dat het zou opgelost zijn. mvg Pinnhead
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen