MIMTRAM Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 dag allemaal hoe kan je de poorten van een router, openen of nakijken;ik gebruik tele2 in belgie het merk is thompson, de modem dient om te bellen en te surfen(internetten)als ik via ipconfig probeer binnen te geraken dan vraagt hij user en wachtwoord,weet iemand raad.
liberte Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Als je zelf geen veranderingen hebt aangbracht is het een standaart password staat in de gebruikershandleiding. Blij met mijn AZbox
Gast Pacman Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 IPconfig gebruiken om in je router te komen ???? Stel je vraag nog eens, maar dan wat duidelijker ?
Gast steven Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Misschien alleen wachtwoord: admin Vaak staat het ook, na in de browser het IPadres te hebben getypt, in het inlogscherm vermeld. Grtz, Steven
Crest Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 meestal moet je in internet explorer 192.168.1.1 ingeven om in te kunnen loggen in je router. Gebruikelijke inlogs zijn admin en admin en user en user.
paardengek Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Origineel bericht van: Crest meestal moet je in internet explorer 192.168.1.1 ingeven om in te kunnen loggen in je router. Gebruikelijke inlogs zijn admin en admin en user en user. Bij een speedtouch is dit meestal ( mits niet aangepast ): 10.0.0.138 ( oudere firmware ) 192.168.1.254 ( nieuwere firmware ) Inloggen met admin wachtwoord : admin ( mits niet aangepast ) Of standaard staat er geen wachtwoord / inlognaam in. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Crest Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Inderdaad. Of zoek via google de handleiding voor het type modem op. Daar staat het in.
Gast wanderer Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Ik heb bij mijn nieuw afgesloten adsl abbo een (verplicht) modem geleverd gekregen, een Thomson ST516 v6, en de toegangscode is: http://10.0.0.138
Crest Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Standaard is de gebruikersnaam "Administrator" (zonder de "") en hoef je bij het password niets in te vullen. Het staat in de handleiding als het goed is.
Gast wanderer Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Origineel bericht van: wanderer Ik heb bij mijn nieuw afgesloten adsl abbo een (verplicht) modem geleverd gekregen, een Thomson ST516 v6, en de toegangscode is: http://10.0.0.138 volgens de gebruiksaanwijzing kom je hiermee direct in het menu..
paardengek Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Origineel bericht van: wanderer Origineel bericht van: wanderer Ik heb bij mijn nieuw afgesloten adsl abbo een (verplicht) modem geleverd gekregen, een Thomson ST516 v6, en de toegangscode is: http://10.0.0.138 volgens de gebruiksaanwijzing kom je hiermee direct in het menu.. Als je niets hebt veranderd aan aan password wel ja. Maar dat geldt niet altijd !! Let wel: er zijn verschillende typen Alcatel Speedtouch in de omloop. Sommigen onder de naam Experiabox KPN Toegangscode, zoals jij het noemt: is dus het IP adres van de router. Zodoende kom je in de webinterface van de modem / router. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen