Gast AlanS Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 klinkie Ook al met pensioen dat doet maar.
WPW Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Dat klinkiet mooi dan zitte we met de ouwe garde niet alleen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Poetsdoekje Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Origineel bericht van: AlanS klinkie Ook al met pensioen dat doet maar. 12 juni 1968, en nu al met pensioen?? Ik ben van '1945 en wel met FPU via ABP. dat doet maar groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
omanski Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Citaat: klinkie Ook al met pensioen dat doet maar. Zal wel op eigen verzoek stoppen neem ik aan ??? Als het maar niet wegens ziekte is oid..... Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Fiene56 Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Gezien zijn leeftijd had ik dan voor 10 jaar geleden al met pensioen kunnen gaan. Het ga je goed klinkie. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Ron Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Nee klinkie is op eigen verzoek gestopt. Hij was ook al erg lang niet meer zo aktief. Hij had het te druk met andere werkzaamheden en wilde graag een ander de kans geven om moderator te worden. Ron
Zilverster Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 @klinkie, Bedankt voor je inzet en het behalen van de verdiende titel. Hopelijk mag je nog lang genieten van je "pensioen" , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Unetwork Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Wel Klinkie welkom in de ereleden club Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
omanski Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Oke Thanks Ron, Gelukkig maar dat het dan zo gelopen is.... Klinkie, succes met je drukke bezigheden !! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
koostronics Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Klinkie Welkom in ons clubje En ook dank voor het jarenlange modereren hier op sat4all. Koostronics
Ome Merde Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 we hebben hem gewoon er uit gepromoveerd merDe deze ruimte is te huur
Gast ozzo Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Zo is dat, hij had inmiddels zoveel "veren in zijn reet" dat het wel een struisvogel leek. En voordat we de dierenbescherming hier op de stoep hebben staan, hebben we Klinkie aan een kinderboerderij geschonken ;-)
klinkie Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Nee klinkie is op eigen verzoek gestopt. Hij was ook al erg lang niet meer zo aktief. Hij had het te druk met andere werkzaamheden en wilde graag een ander de kans geven om moderator te worden. Ron inderdaad ,te druk en wil iemand anders de kans bieden bedankt voor de leuke reactie`s ,en ik blijf hier natuurlijk regelmatig mijn dingen doen. (vragen om keys en cardsharing ) lol dat zeg ik ..............linux
guykers Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 bedankt voor de inzet, tijd en kennis, welke jij de laatste jaren in dit board gestoken hebt. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
arie kanarie Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Citaat: "veren in zijn reet" dat het wel een struisvogel leek. Pffff vanwaar deze opmerking? grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen