Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong8000 Nederland 1,2,3 het beeld blijft soms hangen.


idef

Aanbevolen berichten

Weet jij ook door welk bestand dit komt, of waar het bestand in de lijst staat.

 

Als jij weet welk bestand het is kan ik uitzoekken wat het aanricht.

 

Ik heb vandaag een deco gepatch met de org fw en een scan gedaan maar het beeld valt niet weg.

 

Ik doe de scan altijd door het invullen van ferquentie.

 

De normale scan van C+ doe ik niet, duurd niet alleen lang maar hij vind een hoop niet.

Doe jij een C+ scn of zoals ik een ferq scan.

 

 

 

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

de normale scan van c+

puur om het feit dat je anders alles weer naar voren moet halen.

geloof ook meteen dat het daar fout gaat hoor maar dit hoort om die reden niet zo tezijn.

weet ook niet wat er nu anders wordt geladen ben ook al aan het wissen geweest met zenders maar helpt nog niet echt.

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan blijft er maar een optie over, en dat is zelf een lijst maken en patchen.

 

Weet alleen niet meer met welk pogje dat moet, dat is te lang geleden.

Weet jij het nog?

 

Dit is ook de reden dat ik het op mijn site bij de fw wil melden.

 

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites

om eerlijk tewezen heb ik dat ook al eens geprobeert kanalen lijst uitgelezen uit goed draaiende ontvanger over gezet maar nog steeds het zelfde probleem

dit heb ik niet op nog meer ontvangers getest enkel op één was er toen al zo flauw van dat ik daar niet mee ben door gegaan

 

het progje waar dit mee kan zijn meerdere onder ander

EDStrong meerdere versie's of Mediabox loader V2.0 of de Mediabox loader V1.0 en met Mediasat Editor Studio (MES)bewerken

 

 

denk ook dat vreeswijk bedoelt van willekeurige volgorde

 

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ja die staat zelfs over de 4 heen ,maar ook als we het satfindertje er tussen zetten gaat ie helemaal heen en weer!,blijft niet stil en op de andere aansluiting blijft hijwel stil staan er zitten 2aansluitingen op wat zou dat kunnen zijn??? iemand enig idee????? gr ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: idef
ja die staat zelfs over de 4 heen ,maar ook als we het satfindertje er tussen zetten gaat ie helemaal heen en weer!,blijft niet stil en op de andere aansluiting blijft hijwel stil staan er zitten 2aansluitingen op wat zou dat kunnen zijn??? iemand enig idee????? gr ingrid


hij moet op de aansluiting dat die steeds heen en weer gaat geloof ik, omdat die dan signaal krijgt.
dan moet je dus je schotel een stuk beter uitrichten.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft dit met het kaart type te maken en met de groene kaart gaat het niet goed.

Ook een ontvanger gehad die wel goed werkte met de zwarte kaart maar met de groene hetzelfde probleem gaf als omschreven.

Maar ook de updates niet pakte.

Het was een 8100 met org firmware.

 

Groeten Willem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor, heb tijden lang een 8100 met org firm gebruikt met een groene kaart, het is gewoon hetzelfde als de zwarte etc.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar die schotel staat al jaren goed ! en het is alleen op nederland1,het meeste zo een sattracker gaat mij dus niet lukken met computergedoe dus wordt het waarschijnlijk weer een nieuwe ,dat wordt onze 4 de dus al! de eerste was analoog in 1991 jeetje ze blijven je wel op onkosten jagen ! een pace hebben we ok gehad en nu strong 80000 wat is de beste?????/welke moet ik nu dan nemen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat je dan maar voor een HD ontvanger moet gaan

dan kun je weer een paar jaar vooruit

 

maar schotel kan ook al jaren goed gestaan hebben maar nu niet meer hoor

iemand tegenaan gelopen, beetje wind, gewoon verbogen/moe

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is nog niks, ik heb er al minstens 20 gehad.

dat sattracker gedoe wil ik er ook wel voor je opzetten, rijden is altijd nog goedkoper dan een nieuwe ontvanger.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...