Fabian Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Ik heb een vraagje. Als ik het geluid op mijn Philips LCD TV op mute zet, verschijnt een logo links boven in beeld dat het geluid uit staat. Dat is natuurlijk OK. Maar dit logo blijft wel 3 kwartier in beeld staan, voordat het automatisch verdwijnt. Zet ik de TV op standby en dan weer aan, dan staat het logo weer 3 kwartier op het scherm. Is het niet mogelijk om ergens in te stellen dat het logo al na bijv. 5 sec. uit beeld verdwijnt? Zelf kon ik het nergens vinden.
matthew_be_wvl Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Bij mijn JVC kan je in het menu de interne luidsprekers uitschakelen. Misschien kan dat ook ergens op jouw tv? En komt het mute symbooltje ook in beeld als je gewoon het volume op nul zet? Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Snurker Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Bij sommige typen moet je het plustekentje (OSD) op de AB 5 seconden ingedrukt houden. probeer maar eens Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast Allure Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Bij sommige tv's kun je dit wegkrijgen door even teletekst aan en uit te zetten, maar of dat bij JVC ook functioneert weet ik zo niet... bij mijn Philips werkt dit in ieder geval wel.
matthew_be_wvl Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Bij JVC komt het na een halve seconde terug in beeld als je teletekst even aan en uit zet... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Fabian Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Geplaatst: 13 februari 2008 Hebben jullie nog meer tips. Al het bovenstaande werkt bij mij niet. Als ik het volume helemaal op nul zet met de min toets, dan bijft het symbool wel weg
Snurker Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Ja hoor genoeg mogelijkheden, maar dan graag jouw type en serienummer ivm produktiedatum Snurker (Media Research) ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Fabian Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Geplaatst: 14 februari 2008 De TV is van Philips: 32PF9966 LCD
exciter Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Origineel bericht van: Fabian Hebben jullie nog meer tips. Al het bovenstaande werkt bij mij niet. Als ik het volume helemaal op nul zet met de min toets, dan bijft het symbool wel weg Ha, dat wou ik net aandragen als oplossing... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Snurker Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Sorry ik ben even mijn inlogcode voor de Philips helpdesk kwijt zodra ik er weer bij kan..hoor je nader Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
WPW Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Origineel bericht van: Snurker Sorry ik ben even mijn inlogcode voor de Philips helpdesk kwijt zodra ik er weer bij kan..hoor je nader Snurker Bel ze even, die helpdesk... hahahahhaa sorry hoor kon deze inkopper niet laten :D gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Snurker Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Origineel bericht van: WPW Origineel bericht van: Snurker Sorry ik ben even mijn inlogcode voor de Philips helpdesk kwijt zodra ik er weer bij kan..hoor je nader Snurker Bel ze even, die helpdesk... hahahahhaa sorry hoor kon deze inkopper niet laten :D Zo vreemd is dat niet mijn beste gewaardeerde Satelliet Specialist .. De Nederlandse helpdesk weet meestal geen antwoord, maar de internationale "HD" is er speciaal voor de techneuten van de Philips after sales service. groeten van Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Fabian Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Geplaatst: 15 februari 2008 @snurker, Ik hoop dat jij wat meer te weten komt. Bij de Nederlandse helpdesk weten ze inderdaad niet veel.
theparasol Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Ik weet het wel zo'n wanproduct belde ik een keer met de servicelijn met verzoek om oplossing. Als er geen oplossing voor bekend is breng ik het product terug naar plek van aanschaf en zocht ik een ander modelletje uit Neem aan dat je intussen met volume hoger / lager de zaak mute tijdens de reclame
Fabian Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Geplaatst: 26 februari 2008 @ Snurker, Ben je al iets te weten gekomen bij de helpdesk?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen