Ga naar inhoud


echostar 2000


Gast

Aanbevolen berichten


Kijk, nou is het simpel.

1/lees je helemaal suf over dit onderwerp.

2/experimenteer je suf met de software die je zo hier en daar (overal eigenlijk) tegenkomt.

3/koop (of bouw zelf) een programmer en een kaartje, en nu ga je je echt helemaal suf experimenteren. dat wil zeggen: geen DRANK, nog minder sex, nachten lang prutsen, grijze haren op je hoofd, en bovenal GEEN beeld !

4/en dan ! Jawel ! Hiep hiep ! Beeld !<p>een goede link is de superpagina van Ome Duuw, Duwgati. Te vinden via de linkpagina alhier.

Hier staat alles (Ja ECHT alles) wat je wilt weten (en nog veel meer) met stappenplan en al uitgelegd.

en betere site waar alles staat uitgelegd IS er niet.

succes,

Peter.

Begin bij stap 1, ook al denk je dat je dit wel weet, en werk je erdoorheen.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuus dat ik uit de lucht kom vallen.

Ik dacht dat de 2000 een analoog/digitaal FTA receiver was.

Kan men in deze ontvanger dan ci inbouwen.

Als dit zo is dan is dat zeer leuk voor een vriend.

Groetjes Satwolf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Wolf, dat dacht ik ook, maar toen ik een tijdje geleden een antwoord op een posting gaf dat dat dus niet mogelijk was omdat deze ontvanger een fta gebakseltje was kreeg ik prompt de reply dat het hier echt om een secagebakseltje ging. Goedgekeurd door de heeren plusserts zelfs !

Vandaar dat ik er hierbij maar vanuitga dat het hier ook zo'n doosje betreft.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...