ronaldsl Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Hee, Ik moet voor iemand enkele gegevens (10 verschillende vragen met uiteraard verschillende antwoorden) in een of meerdere grafiekjes uitwerken. Wie weet een leuk en handig programmatje hiervoor ? liefst freeware Groet Ronald
Zilverster Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 @ronaldsl, Niet gratis, Microsoft PowerPoint, de optie grafiek misschien, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
ronaldsl Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Geplaatst: 13 februari 2008 Hoi, Ik heb even gekeken, ik had powerpoint 2007 toevallig ook op mn pc (!!) Maar ik moet bv de volgende vraag vertalen naar een diagram; wat vindt u van het assortiment. De antwoorden bestaan dan uit slecht, matig, goed, voldoende, uitstekend. Kan dat ook in Powerpoint ?
Psychosammie Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Google naar Steema. Is commercieel maar heeft ook een gratis versie van TeeChart Office Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
D.Quijote Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Als je powerpoint heb, zal je waarschijnlijk ook wel excel hebben. Daar kun je volgens mij ook grafieken mee maken. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Zilverster Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 @D.Quijote, Citaat: Als je powerpoint heb, zal je waarschijnlijk ook wel excel hebben. Daar kun je volgens mij ook grafieken mee maken klopt dat het daar ook mee kan, maar volgens mij is het in PowerPoint gemakkelijker, ben al aan het kijken, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
R@oul Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 In word zit een grafiek, geheel aan te passen aan je wensen. In word, ga naar invoegen, ga naar afbeeldingen, en dan naar grafiek. Doe je best. Gr, Raoul. Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
Zilverster Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 @ronaldsl, Zoiets in Exel, zie download , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
ronaldsl Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Geplaatst: 13 februari 2008 Zilverster, 1 woord.......GEWELDIG, ik ga hier morgen verder mee, thanxs man ! Ronald
Hellum Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 stel je hebt toch geen excel: www.openoffice.org wel freeware. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Zilverster Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 @ronaldsl, Graag gedaan, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
ronaldsl Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Geplaatst: 13 februari 2008 nog 1 vraag als ik nu cijfermatige waarden verander, hoe laat ik de grafiek dan opnieuw aanpassen aan de nieuwe waarden ?
Zilverster Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 @ronaldsl, Links boven in staat het invoer scherm, wanneer je hier waardes veranderd wordt de gerafiek automatisch aangepast. Speel er maar mee, op tabllad 2 onderin staat nog een copy, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 @ronaldsl, Je hebt gelijk, bij het copieren gaat er iets mis, plaats nu een nieuwe in de download, deze moet wel werken. Bewaar deze file en maak een copy met een andere naam waar je mee gaat werken, sorry voor het ongemak, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Pionewbie Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Eventueel kleine schoonheidsaanpassing. Rechtsklik op de grafiek en kies "Brongegevens" Dan tabblad "Reeks" Onderaan "Labels categorieas (X):" Vul in " =Blad1!$B$3:$B$7
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen