Kralingen Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Hallo maandag wordt er een Multytenne twin bij me geplaatst, moet ik nog ergens rekening mee houden als ik de zenders ga zoeken. Ik heb tot nu toe alleen maar naar de Astra 1 gekeken. Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
rudie1956 Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Hallo maandag wordt er een Multytenne twin bij me geplaatst, moet ik nog ergens rekening mee houden als ik de zenders ga zoeken. Ik heb tot nu toe alleen maar naar de Astra 1 gekeken. [/quote Ja met het weer. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Gene 1225 Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Hangt er van af wat je juist bedoeld met " ergens rekening mee houden als ik de zenders ga zoeken " bedoel je de technische kant van de zaak ( cams , kabels ..) of de (software)-instellingen van de Inverto ... Als het echt alleen over de "zenders zoeken" gaat dan misschien 1 tip : scan voor astra 2 ( eurobird ) en hotbird alleen de vrije zenders . Aan de gecodeerde op die sats heb je waarschijnlijk niets . Astra 1 en 3 heb je natuurlijk wel de gecodeerde zenders nodig wil je CDS ontvangen . Succes . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Kralingen Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Geplaatst: 14 februari 2008 Als ik bij antenne instellingen zenders zoeken do dan zie ik maar twee op opties de hot bird en de astra 1. Hoe krijg ik die andere satellieten erbij. astra 2 + 3? Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
Gast LoveSat Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Ga naar Menu Ga naar Instellingen Ga naar 5 Antenne Instellingen Ga op 5 Satelliet staan Onderin verschijnt het groene rondje met Voeg satelliet toe Druk dus op groene toets op je AB en voeg satelliet(en) toe. Zowel bij tuner 1 als tuner 2
Kralingen Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Geplaatst: 15 februari 2008 Bedankt, volgorde maakt dus niet zoveel uit! Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
Alfi Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Origineel bericht van: rudie1956 Ja met het weer. Oh? Ik heb hier anders sinds juli vorig jaar nog geen 5 minuten zonder beeld gezeten, zelfs niet met plensbuien. Die fabeltjes zijn nu toch wel achterhaald dacht ik zo.... Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Gast LoveSat Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 [quote=Alfi Die fabeltjes zijn nu toch wel achterhaald dacht ik zo.... Alfi Weet niet waar je woont maar kennelijk op een plaats waar sinds die tijd geen echte plensbui is geweest. Beeld gaat weldegelijk weg bij hevige plensbuien. Als je sneeuwbuien bedoelt heb je gelijk die komen al heel lang niet meer voor oorzaak: klimaatverandering
rudie1956 Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Origineel bericht van: LoveSat [quote=Alfi Die fabeltjes zijn nu toch wel achterhaald dacht ik zo.... Alfi Weet niet waar je woont maar kennelijk op een plaats waar sinds die tijd geen echte plensbui is geweest. Beeld gaat weldegelijk weg bij hevige plensbuien. Als je sneeuwbuien bedoelt heb je gelijk die komen al heel lang niet meer voor oorzaak: klimaatverandering Of hij was niet thuis Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Kralingen Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Geplaatst: 16 februari 2008 We gaan naar een ijstijd. Let op mijn woorden. Over 100000 jaar kan je niet meer het dak op zonder schoenen aan je handen en vasiline op je neus. Bij plensbuien heb ik een probleem maar dat is met bijna alle schotels zo. Ik zou een regenkapje kunnen monteren, maar dan pak ik wel een boek. Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
JosFop4Sat Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Een regenkapje zal niet de oplossing zijn tegen zo'n stapelwolk. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
rudie1956 Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Origineel bericht van: JosFop4Sat Een regenkapje zal niet de oplossing zijn tegen zo'n stapelwolk. Upc wel Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Kralingen Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb sinds een week en na een langdurige zoeksessie heb ik niet de gewenste zenders op de Astra 2 en 3. Ik krijg als ik de transponder voor de regionale selecteer (11914) wel een percentage bij ontvangst maar de kwaliteit is 0%. Dit geldt ook voor de BBC op 12724 (astra 2) Staat de schotel dan niet goed gericht? Ik heb wel sommige zenders van de Astra 2 en 3 en bovendien geen klachten over kwaliteit op de Astra 1. Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
Gene 1225 Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Laat me raden : astra 2 en 3 zaten niet in je lijst ( zie hoger bericht ) , Je hebt die toegevoegd volgens de aanbeveling van LoveSat . Je hebt wel beeld op sommige zenders van astra 2 en 3 maar niet alle zenders . Probeer eens via manueel zoeken : de juiste gegevens ingeven ( zie : Lyngsat ) en vervolgens laten zoeken . Ik vermoed dat je niet alle gewenste transponders in je lijst hebt . Succes . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Kralingen Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Geplaatst: 27 februari 2008 Nee ik moest de reciever anders in stellen. Per satelliet een letter ik had geen letters gekoppeld. A-astra 1 B-hotbird C-astra 3 D-astra 2 en toen dit geregeld was had ik eindelijk het BBC pakket. Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen