Gast Cobus R Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 de blackbox is toch niet illegaal wat is er dan illegaal aan en het is geen copy van de dream anders zou hij in duitsland nooit verkocht mogen worden en daar kun je hem wel kopen en dus gewoon een legaal product waar halen jullie dan de wijsheid vandaan dat deze een illegale copy is ??
Penthe Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Hij is ook niet illegaal hij staat keurig geregistreerd en mag overal in de EU verkocht worden. Dus ook hier is hij legaal te koop.
Satwatcher Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Kan iemand mij vertellen welke ontvanger er met censuur wordt bedoeld ? Als het een copycat is dan is het misschien voor toekomstige kopers wel handig om te weten wat de naam van deze copycat is. Dan weten ze in ieder geval welke ontvanger ze wel of niet moeten kopen. Satwatcher ---------------------------------------
Gast Testarossa Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Origineel bericht van: Satwatcher Kan iemand mij vertellen welke ontvanger er met censuur wordt bedoeld ? Als het een copycat is dan is het misschien voor toekomstige kopers wel handig om te weten wat de naam van deze copycat is. Dan weten ze in ieder geval welke ontvanger ze wel of niet moeten kopen. En kijk als het niet in de forum manier van werken past om hier over praten respecteren we dat toch zeker. Er zijn genoeg informatie bronnen op het net te vinden die niet gebonden zijn aan een 'policy'
Gast Aeon Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Ik respecteer veel maar als iets nou niet illegaal is. Ben ik toch wel benieuwd wat van reden het hier dan wel is. Dit is toch geen commercieel forum.
LINKEY Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Ik ben ook benieuwd wat er precies illegaal aan is. De zwarte, eagle, inet en nog aantal boxen worden momenteel massaal verkocht in europa. Heeft dream niet pas geleden een rechtzaak verloren over deze boxen??? Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Gast Cobus R Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Ik krijg het idee dat er hier meer achter zit en dat die zogenaamde Michel nog steeds actief is hier maar dan als beheerder (of een mod functie) en dat daarom dit verboden is hier en ik weet het bijna zeker dat ik het bij het goede eind heb maar het mag alleen niet gezegd worden overigens gaat het dus om de zwarte doos x1 maar dan in het engels dit is overigens niet verboden daar ik niks verkeerd zeg maar ik weet wel zeker dat dit topic snel gesloten is als voorheen Michel en nu ... dit leest.
Ron Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Cobus R, dit was voorlopig jouw laatste bericht op sat4all. Ik heb een soortgelijk bericht van jou al eerder verwijderd en nu doe je het weer en betrek je ook een persoon bij mijn beslissing die hier niets mee te maken heeft en mogelijk nog niet eens weet heeft van jouw bericht. Dat is voor mij een blijk van totaal disrespect voor onze beslissingen en dus een dagje of 60 exit voor jou.. Dat dit wel degelijk een illegale ontvanger is, mag duidelijk zijn. Het is een 100% kopie van het mainboard van de Dreambox DM500 en zelfs de drivers en bootloader zijn een 100% kopie van DMM. Feitelijk verschilt alleen de "merknaam" en een deel van het frontpaneeltje. De rest is identiek. Wij zijn door Dream Multimedia Duitsland enkele weken geleden al gewezen op verkoop van deze (maar ook andere kopieen) en berichten over deze illegale ontvangers worden dus verwijderd. Zie wetboek strafrecht artikel 337. Dat een fabrikant 100% auteursrecht bezit op de drivers en bootloader zal erg duidelijk zijn. Dream Multimedia heeft op aanvraag aangegeven dat er wel degelijk juridische stappen ondernomen zijn tegen deze verkopers en het slechts een kwestie van tijd is voordat die dingen uit de schappen zijn. Het e.e.a. blijkt ook duidelijk uit de recente melding op de website van DMM: http://www.dmmtv.de/english/news.php Daarnaast is het kopen van een dergelijke schaamteloze kopie ook een blijk van disrespect tegenover de fabrikant die de originele dreambox heeft gemaakt. Verder zijn al die kopieen NIET CE gekeurd en mogen dus (afgezien van dat het kopieen zijn) om die reden al niet eens verkocht worden. Wij ondersteunen als sat4all geen illegale activiteiten, ongeacht welke illegale activiteit. Om die reden worden dergelijke berichten dus ook verwijderd. Je kunt dan wel lukraak censuur en policy gaan lopen roepen, ik noem dat gewoon legaal en netjes handelen. Ron
Aanbevolen berichten