bash! Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Hoi, wie kan mij helpen een officiele polsat kaart aan het werk te krijgen met newcs en CCcam of mgcamd? Moet ik nou wel of niet het boxid achterhalen? Komen updates gewoon door zoals bij CDS? Gr BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast -H3- Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Heb je al in je andere topic iets geschreven! Je moet er wel een klein beetje moeite voor doen of verwacht je het op een presenteer blad? -H3-
bash! Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Geplaatst: 13 februari 2008 Klopt.. maar ik had het idee dat het daar niet het juiste forum was. Ik ben zeker niet iemand die het meteen vraagt.. ook nu niet. Ik ben al een tijdje bezig, maar krijg geen antwoord op de vraag of ik nu wel of niet het box id nodig heb. Ik hoor namelijk ook mensen zeggen dat dat met newcs niet meer nodig is. De kaart wordt gezien, maar ik wordt uit de logging geen wijs of er nu goed contact is of niet. Hopenlijk kan iemand me een duwtje in de goede richting geven... Groeten Bas There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Zilverster Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 @buzzztah, Citaat: Heb je al in je andere topic iets geschreven! Je moet er wel een klein beetje moeite voor doen of verwacht je het op een presenteer blad? -H3- Ander topic : Citaat: probeer met een phoenix wat gegevens uit te lezen en pm me deze gegevens. -H3- Misschien is PM een optie ............... Aanbod ligt er, ik zeg ook maar wat, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
bash! Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Geplaatst: 13 februari 2008 Hoi Zilverster, Probleem is dat ik geen phoenix interface heb, en dat 'men' zegt dat je de boxid helemaal niet nodig hebt... Zou jammer zijn om er dan ook nog een aan te schaffen. Ik probeer een vriend te helpen zijn defecte ontvanger te vervangen... op deze defecte ontvanger staat wel een nummer (10 cijfers). Als iemand kan bevestigen dat ik geen boxid nodig heb ga ik er wel uitkomen... Het is niet de eerste box die ik configureer.. maar wel de eerste polsat kaart. Gr Baz There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Avalon Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Als ik het goed heb dan dien je de boxid te gebruiken die bij de kaart hoort. Boxid zit in de box en staat niet op een sticker. Misschien kan je deze sticker ID in voeren in een emulator en kijken of het werkt. Gegroet, Avalon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen