Gast Aleph Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Hallo allemaal, Ik ben een complete noob op dit gebied maar heb na lang researchen op internet een Humax 2000 aangeschaft. Ik heb 2 vragen: 1. Waarvoor is die USB aansluiting? Vind hier niets over in gebruiksaanwijzing of internet. 2. Is er software die op Mac OS X draait waarmee je leuke dingen kunt doen met de Humax? (software update, zenderlijsten, dat soort dingen). Vast bedankt voor jullie reactie!
digitaal kijker Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 die usb poort is voor aanpassingen te doen aan de ontvanger, je kan via nullmodem kabel aanpassen of via usb Origineel bericht van: Aleph Hallo allemaal, Ik ben een complete noob op dit gebied maar heb na lang researchen op internet een Humax 2000 aangeschaft. Ik heb 2 vragen: 1. Waarvoor is die USB aansluiting? Vind hier niets over in gebruiksaanwijzing of internet. 2. Is er software die op Mac OS X draait waarmee je leuke dingen kunt doen met de Humax? (software update, zenderlijsten, dat soort dingen). Vast bedankt voor jullie reactie! Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Aleph Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Dank! Maareh ... wat voor progje gebruik ik daar dan voor of stel ik nou echt een stomme vraag?
digitaal kijker Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 werkt die formula op windows er niet mee?????, heb nog nooit via usb gebruikt,altijd via nullmodemkabel. en nu m'n box up to date is ga ik geen veranderingen aan doen. miss dat er hier wel iemand antwoord op kan geven. of miss dat het ergens op het forum staat in het humax gedeelte. alvast veel succes ermee. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Aleph Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker werkt die formula op windows er niet mee?????, heb nog nooit via usb gebruikt,altijd via nullmodemkabel. en nu m'n box up to date is ga ik geen veranderingen aan doen. miss dat er hier wel iemand antwoord op kan geven. of miss dat het ergens op het forum staat in het humax gedeelte. alvast veel succes ermee. Misschien wel maar ik gebruik geen windows, mag niet in de buurt van een digitaal apparaat komen bij mij
sat_viewer Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 kijk es even op de site van TuningsOnHumax (Crazysat en Toh-Hot), wel effe registreren. Bij Humax HDTV staat van alles over plaatsen van soft en settings tips en tricks voor de 2000. Tenminste als het over dezelfde 2000 gaat. suc6 sat_viewer
digitaal kijker Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 lol dit krijg ik als tekst: Sorry, but registrations on this board are currently closed. Please try again later. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
sat_viewer Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 dan contact opnemen met crazysat (moderator) via zijn site Humaxzone sat_viewer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen