Ga naar inhoud

HDTV sat mediacenter Macrosystems i.s.m. Harman-Kardon

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Marcosystem brengt in samenwerking met Harman-Kardon een nieuw mediacenter op de markt, het gat om de DVC300 en DVC600.

Twee DVB-S2 tuners voor HDTV en twee CI, waarbij gekozen kan worden voor een harde schijf tot 1000GB waarmee tot acht programma's tegelijk kan worden opgenomen. Ook een BLU-RAY brander is als optie leverbaar.

macrosystemsHarmanKardonachterkant.jpg

Meer info in Duits: http://www.macrosystem-enterprise.de/news.htm

Duits PDF informatieblad: http://www.macrosystem-enterprise.de/Media/DVC300_600_Information.pdf

Macrosystems zal zelf naast Harman-Kardon zogenaamde premium uitvoeringen uitbrengen met duidelijk luxere software.

De prijzen voor deze premium versies beginnen bij €2499,- en lopen op tot €4499,- voor de premium versie met BLU-RAY brander. Leverbaar vanaf maart 2008.

Harman-Kardon-DVC-600,E-6-43278-3.jpg

hoge resolutie foto:

http://media.bestofmicro.com/E/6/43278/original/Harman-Kardon-DVC-6002.JPG

Mooi menu:

Harman-Kardon-DVC-600,E-7-43279-3.jpg

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Mooie bak, goede spec's, maar die prijs is belachelijk.

Geplaatst:

Als ik toch eens heel veel geld zou hebben... smirk:D

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pacman
Mooie bak, goede spec's, maar die prijs is belachelijk.

'T is veel poen!
Zijn natuurlijk bruto advies prijzen en de Harman versie zonder de premium zijn waarschijnlijk een stuk minder duur. Het apparaat ziet er ook degelijk uit en weegt dan ook 10 kg.
De High Defintion internet feature op je tv lijkt me ook wel mooi.
Geplaatst:

Een groot deel van die veel te hoge prijs wordt veroorzaakt door de naam Harman-Kardon, bij dergelijke merken wordt de prijs kunstmatig hoog gehouden i.v.m. het imago wat ze hebben, jammer want je kunt nog ze veel high-end onderdelen toepassen, je komt nooit tot zo'n hoge prijs.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

HK high end ????

Haha, die zooi is gewoon te koop bij de M Markt. :D

Geplaatst:
HK high end ????
Maar de prijs is behoorlijk high-end, toch? :-)

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Gast Satellite Europe
Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Een groot deel van die veel te hoge prijs wordt veroorzaakt door de naam Harman-Kardon, bij dergelijke merken wordt de prijs kunstmatig hoog gehouden i.v.m. het imago wat ze hebben, jammer want je kunt nog ze veel high-end onderdelen toepassen, je komt nooit tot zo'n hoge prijs.

Gaat bij HK (helaas) niet meer op, aangezien ze al veel produkten op de markt dumpen, incl. de speaker-lijn van JBL & Infinity. Wat ik persoonlijk toch best jammer vind. Ik vind dat kwaliteit best wel wat meer mag kosten & vind de prijs die ze voor deze HTPC vragen eigenlijk helemaal niet te hoog, zeker niet als je de afwerking bekijkt. Bij Apple betaal je ook 'n stuk meer, dan bij andere vergelijkbare fabrikanten, maar daar is 't design & afwerking dan ook naar...
Geplaatst:

Dan w88 ik nog liever op de DM8000... Die kost waarschijnlijk minder dan de helft en kan uiteindelijk praktisch hetzelfde en misschien nog ;-) wel meer.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik heb die machine al in september vorige jaar op de IFA mogen testen, het werkte uitstekend met een eigen OS.

Het unieke is en dat lees ik hier nergens, dat dit systeem multiroom video kijken mogelijk maakt met client dozen.

Niemand anders heeft dat commercieel beschikbaar dus de prijs begrijp ik.

Cisco (linksys) heeft een vergelijkbaar multiroom (5 TV's) in ontwikkeling wat ik al 2 jaar volg/test. Komt na de definitieve goedkeuring van de wireless N standaard op de markt. Oktober 2008 dus waarschijnlijk. prijs target is 3500 euro voor de basis machine, DVB-S wordt een optie, clients rond de 5 a 6 honderd euro.

Er komt nog zat moois aan !

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jan Ambers

Of wordt het dan toch een reelbox die evenveel kan aan een derde van de prijs? confused

Hebben die software die werkt dan? Er zit wel degelijk verschil in de gebruikte materialen en software, zo is deze Harman Kardon niet hoorbaar door de passieve koeling. Kun je via een USB 2.0 aansluiting alle opgenomen films exporteren in allerlei formaten exporteren naar bijvoorbeeld je mobiele telefoon, pda, mediaspeler e.d. op een snelle manier en zonder dat het apparaat tijdens deze overdracht onbruikbaar is. Met smart edit 7 kun je films bewerken etc. etc.

Neemt niet weg dat het veel geld is, maar daar is ook een doelgroep voor.

thumb800x800_1303142339_b5be2cd914_o.jpg

thumb800x800_1304020502_7f0d66b2d9_o.jpg
IMG_0501.JPG

Citaat:
Volgens What-Hifi komen meer ‘blauwe’ spelers aan, inclusief de DVC600: een combinatie van Blu-ray/harddisc recorder. Deze recorder kan tot acht HD of standaard tv-kanalen tegelijkertijd opnemen op de interne harde schijf van 1 terabyte. De DVD600 kan ook nog eens een negende kanaal ‘time-shifted’ opnemen, en op een tiende kanaal kun je gewoon ‘live’ televisie kijken.

Andere features zijn onder andere de mogelijkheid om reclameblokken te verwijderen uit opgenomen programma’s, en zeven EPG (programma-gids) modes. Met een prijs van 3.000 a 4.000 euro zal niet iedereen dit mediacenter in de woonkamer kunnen zetten.

Voor degene die minder opslag nodig hebben komt er ook een DVC 300 uit met een opslagcapaciteit van 500Gb - en ik kan me voorstellen dat deze op meer vlakken het ‘kleinere broertje’ wordt van de DVC600.
Geplaatst:
Origineel bericht van: mifi
HK high end ????
Maar de prijs is behoorlijk high-end, toch? :-)

LOL, ja...... dat dan weer wel ja. :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen