W3ird_N3rd Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Opnemen, EPG, reclameblokken automagisch knippen.. Ik hoor MythTV gebruikers daar altijd over opscheppen. Alleen kost MythTV geen 3000 à 4000 euro. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast chevy Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Origineel bericht van: W3ird_N3rd Opnemen, EPG, reclameblokken automagisch knippen.. Ik hoor MythTV gebruikers daar altijd over opscheppen. Alleen kost MythTV geen 3000 à 4000 euro. Ik vind het krom van je om een apparaat dat nog niet te koop is en dus nog niet getest is, nu al te kunnen beoordelen en er een conclusie over geven.
W3ird_N3rd Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Origineel bericht van: chevy Origineel bericht van: W3ird_N3rd Opnemen, EPG, reclameblokken automagisch knippen.. Ik hoor MythTV gebruikers daar altijd over opscheppen. Alleen kost MythTV geen 3000 à 4000 euro. Ik vind het krom van je om een apparaat dat nog niet te koop is en dus nog niet getest is, nu al te kunnen beoordelen en er een conclusie over geven. Dat doe ik dan ook niet. Waar lees je dat? Ik vraag me alleen af of dit apparaat wellicht op een (gemodificeerde versie van) MythTV zou draaien. Daarbij is MythTV alleen software, dit apparaat is hardware samen met software. Al zou je het willen, je kàn dat helemaal niet vergelijken. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Psychosammie Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Ik ben me een beetje aan het oriënteren om een HTPC te maken. Met 600 euries kom je een heel eind. MediaPortal en TVServer erop (gratis) kan je 8 kanalen tegelijk opnemen. Tevens kan je ook clients aansluiten. Is dan gewoon een 2e HTPC. Alles bij elkaar dus veel goedkoper dan die HK bak. Maar het idee is leuk! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Interessant om te lezen dat mensen duizenden €uro´s aan schermen uitgeven met matige kwaliteit. De daarop aangesloten ontvanger mag dan niks kosten. Daar is alles te duur.
Its_Johan Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Interessant om te lezen dat mensen duizenden €uro´s aan schermen uitgeven met matige kwaliteit. De daarop aangesloten ontvanger mag dan niks kosten. Daar is alles te duur. Auw, die doet zeer ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat. Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)
Gast Pacman Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Interessant om te lezen dat mensen duizenden €uro´s aan schermen uitgeven met matige kwaliteit. De daarop aangesloten ontvanger mag dan niks kosten. Daar is alles te duur. Voel mij niet aangesproken met een 8 jaar oude crt bak.
W3ird_N3rd Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Interessant om te lezen dat mensen duizenden €uro´s aan schermen uitgeven met matige kwaliteit. De daarop aangesloten ontvanger mag dan niks kosten. Daar is alles te duur. Mijn "ontvanger" is duurder dan mijn scherm. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Neptunus Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Interessant om te lezen dat mensen duizenden €uro´s aan schermen uitgeven met matige kwaliteit. De daarop aangesloten ontvanger mag dan niks kosten. Daar is alles te duur. Daar heb je op een punt alleen gaat het er dit specifieke geval om of die duizenden Euro's in vergelijking met anders sat systemen gerechtvaardigd zijn, het lijkt er een beetje op dat bijvoorbeeld alle beeldschermen zeg maar rond de 1.000,-- Euro kosten en dan zit er eentje bij van ineens 4.000,-- Euro, wat is er dan zo speciaal aan? Of betaal je alleen voor de naam? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
exciter Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Ik heb een tv en een ontvanger van bij elkaar 1200 euro en heb echt mooi beeld. Ik zal wel heel veel extra's moeten krijgen om dit HK ding te willen kopen. Eigenlijk verwacht ik voor dat geld #D HD TV... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
exciter Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Origineel bericht van: exciter Ik heb een tv en een ontvanger van bij elkaar 1200 euro en heb echt mooi beeld. Ik zal wel heel veel extra's moeten krijgen om dit HK ding te willen kopen. Eigenlijk verwacht ik voor dat geld #D HD TV... Had 3D HD TV moeten zijn TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Gast chevy Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Interessant om te lezen dat mensen duizenden €uro´s aan schermen uitgeven met matige kwaliteit. De daarop aangesloten ontvanger mag dan niks kosten. Daar is alles te duur. Daar heb je op een punt alleen gaat het er dit specifieke geval om of die duizenden Euro's in vergelijking met anders sat systemen gerechtvaardigd zijn, het lijkt er een beetje op dat bijvoorbeeld alle beeldschermen zeg maar rond de 1.000,-- Euro kosten en dan zit er eentje bij van ineens 4.000,-- Euro, wat is er dan zo speciaal aan? Of betaal je alleen voor de naam? je weet nog helemaal niet wat voor onderdelen er allemaal in zitten, want de HK is nog niets eens te koop! Zo heb je veel prijsverschil in de gebruikte voeding, connectoren. koeling (actief,passief), condensatoren etc. etc.
Gast chevy Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 En vergeet ook niet de software ontwikkeling, goede software maken kost ook veel geld.
Gast xarxar2 Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Hij is inmiddels leverbaar: Uitgebreide informatie: (pdf in duits) http://www.macrosystem-enterprise.de/Media/MacroSystem_DVC_Katalog_04_2008.pdf En de prijzen in duitsland (slik) http://www.macrosystem-enterprise.de/preise.htm
Gast MP4 Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Supergeil, auf DEM Fahrrad! Als je een 1000gig schijf wil komt er ineens een enorm bedrag bij. Blu-ray doet daar nog eens veel bovenop. Maar m.b.t. design vind ik de schuine accenten afbreuk doet aan HK. Ik heb nu een vette 7-kanaals set staan die er mooier uitziet. Niet dat dat alles uitmaakt, het is tenslotte een DVB-S ontvanger met mooie specificaties.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen