ehvwheelboy Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Ik heb zalf op mn satontvanger en tv na alles van hk staan en moet je zeggen is zeer mooi spul waar vroeger geen goedkope hk te krijgen was hebben ze nu ook flut spul in hun asoriment voor 499 koop je inderdaad een geheel setje met jbl of infinity boxen bijden stonden vroeger garant voor perfecte sound en nu voor tja goedkoop .ik zelf heb een avr 645 staan en hkts11 sound system met een the bridge dokking station voor mn ipod .toen ik vorigjaar mn avr 645 kocht was die alleen al 1500 euro . nu mn db800 op de hdmi van de avr645 aangesloten werkt prima echt mooie sound . maar ander ding dat systeem is veel te duur om gangbaar te worden en dus zullen alle futures niet worden gebruikt dus weinig devolpers die er iets mee zullen doen dus duur en weinig zenders kunnen kijken en das jammer dus doe ik het wel met mn db800 .overgens macrosystems maakt echt geen goedkoop spul en dat schuine is het disign van macrosystems google maar eens
Gast MP4 Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Toch vind ik HK design mooier,maar daar komen we wel overheen. Dit is wat mij betreft toch niet het moment nog voor HD. Zo'n vette Topfield lacht me ook wel toe toch.. En die HKTS 11 is heerlijk inderdaad. Leuk ook dat je met de ab alle speakers op volume kunt afregelen!
prutsie Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Als je een HTPC in elkaar wilt knutselen dan hoef je zo ontzettend veel geld niet uit te geven. Ik ben onderstaande in elkaar aan het knutselen voor een collega. Kast: Silverstone SST-LC13B €100 voeding: Fanless 400 Watt €80 mainboard: Gigabyte GA-MA78G-DS3H €80 processor: AMD Phenom X4 9750 €170 geheugen: 2 reepjes 4 gig totaal €80 disk: Samsung spinpoint 1TB €140 DVD\CD: NEC combo drive €30 ramplank: draadloos met trackball MCE €30 totaal €710 Prijzen zijn richtprijzen, in de BTW, totaalprijs klopt tot op een paar Euro's nauwkeurig. Komt er nog bij een satellietkaart van iets van €60 (TT 3200) maar die had mijn collega al. De harddiskruimte is krap aan de maat, ik zou er gelijk 2 hdd's in hebben geknikkerd, en ik zou er gelijk een top geluidskaart in hebben geduuwd, maar mijn collega vond dit voorlopig wel zat. Hij zal er snel achter komen dat in ieder geval de hdd heel snel vol staat. Wat erg gemakkelijk is is het MCE toetsenbord met MCE knop en trackball. Voor het zappen gebruik je een low-cost universele afstandsbediening, wil je meer de MCE ramplank. De kast is expres ZONDER display, ik vind het alleen maar storend. Ook hoef ik niet zo nodig allerhande onnodige info prominent in zo'n display te zien. Ik wil kermis OP mijn scherm, niet er onder. Mainboard beschikt trouwens over HDMI / HDCP maar "doet" ook prima DVI over de HDMI stekker. BD (Blu-Ray) komt wel als die dingen betaalbaar worden, en als er goede afspeelsoftware beschikbaar komt. PowerDVD HD kan mij echt niet bekoren met alle ingebouwde beperkingen voor zogenaamde "content" eveiliging. OS wordt Windows XP pro met MediaPortal denk ik. Verder Media player classic, VLC media player, en natuurlijk de nodige codec's. Ik heb zelf een iets minder systeem (2GB, dual core) en dat voldoet uitstekend. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast radio_man_new Geplaatst: 18 juni 2008 Geplaatst: 18 juni 2008 Jeminee wat een prijzen, daar is m'n Reelbox Avantgarde nog niks bij... Wel een mooi ding. Succes zal afhangen van de support en aandacht voor de klanten, b.v. regelmatige FW updates!
Gast RamboRobert Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Origineel bericht van: prutsie Als je een HTPC in elkaar wilt knutselen dan hoef je zo ontzettend veel geld niet uit te geven. Ik ben onderstaande in elkaar aan het knutselen voor een collega. Kast: Silverstone SST-LC13B €100 voeding: Fanless 400 Watt €80 mainboard: Gigabyte GA-MA78G-DS3H €80 processor: AMD Phenom X4 9750 €170 geheugen: 2 reepjes 4 gig totaal €80 disk: Samsung spinpoint 1TB €140 DVD\CD: NEC combo drive €30 ramplank: draadloos met trackball MCE €30 totaal €710 Prijzen zijn richtprijzen, in de BTW, totaalprijs klopt tot op een paar Euro's nauwkeurig. Komt er nog bij een satellietkaart van iets van €60 (TT 3200) maar die had mijn collega al. De harddiskruimte is krap aan de maat, ik zou er gelijk 2 hdd's in hebben geknikkerd, en ik zou er gelijk een top geluidskaart in hebben geduuwd, maar mijn collega vond dit voorlopig wel zat. Hij zal er snel achter komen dat in ieder geval de hdd heel snel vol staat. Wat erg gemakkelijk is is het MCE toetsenbord met MCE knop en trackball. Voor het zappen gebruik je een low-cost universele afstandsbediening, wil je meer de MCE ramplank. De kast is expres ZONDER display, ik vind het alleen maar storend. Ook hoef ik niet zo nodig allerhande onnodige info prominent in zo'n display te zien. Ik wil kermis OP mijn scherm, niet er onder. Mainboard beschikt trouwens over HDMI / HDCP maar "doet" ook prima DVI over de HDMI stekker. BD (Blu-Ray) komt wel als die dingen betaalbaar worden, en als er goede afspeelsoftware beschikbaar komt. PowerDVD HD kan mij echt niet bekoren met alle ingebouwde beperkingen voor zogenaamde "content" eveiliging. OS wordt Windows XP pro met MediaPortal denk ik. Verder Media player classic, VLC media player, en natuurlijk de nodige codec's. Ik heb zelf een iets minder systeem (2GB, dual core) en dat voldoet uitstekend. groeten, Peter. Ik heb een soort gelijk systeem in elkaar gezet. Met hetzelfe Mobo, maar ik snap kennelijk iets niet? Je krijgt dus geen beeld via HDMI? Mijn scherm blijft pikzwart dus moet ik zo'n adapter kopen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen