Ga naar inhoud


WIFI kaart activeren zonder button


Skysurfer

Aanbevolen berichten

Ik heb een passende Wireless card voor m'n Presario bemachtigd, incl. de antennes.

Nu krijg ik 'm nog niet werkend. De icon(monitor met rood kruis) staat wel in de systemtray.

Iemand zei dat je hem met de WIFI schakelaar aan moet zetten maar die zit er niet op daar deze laptop standaard zonder WIFI card geleverd werd.

Hij staat wel in de apparatenlijst en in BIOS is hij Enabled.

 

Kan je hem softwarematig aan en uit zetten, behalve in Netwerkverbindingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de kaart ontvangen met een cd waarop drivers voor zowel XP als Vista staan. Uiteraard heb ik diverse andere drivers geprobeerd maar geen ervan geeft de oplossing.

Ten einde raad heb ik een frontplaatje besteld met daarop de ontbrekende WIFI aan/uit-knop, in de hoop dat het daarmee wél gaat.

Ik heb het eens geprobeerd met m'n Fujitsu-Siemens waarop ik de Wifi middels FN-F2 kan uitschakelen. Het monitortje in de systemtray verliest z'n blauwe kleur en wordt zwart met een rood kruis eronder. Het lijkt dus idd dat de kaart middels een knop aangezet moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag de frontplaat met daarop een WLAN aan/uit-knop ontvangen en gemonteerd.

Helaas...geen enkel succes.

 

Bij de kaart kreeg ik een utility waarmee ik o.a. diagnostics kan uitvoeren. Deze geeft een aantal foutmeldingen:

 

testpp6.jpg

 

Iemand enig idee wat er nu met de kaart mis is?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...