Poetsdoekje Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Hallo allemaal, Eindelijk heb ik het geprobeerd om eens verder met linux te gaan stoeien, nadat ik bij iemand anders het prima ge-installeerd had. Vervolgens heb ik een probleem!!! ik heb versie Ubuntu 7.04 geinstalleerd ( versie 7.10 lukte niet), op zich ging het allemaal prima, totdat alles ge-installeerd was en Ubuntu de melding gaf dat de CD uit het laatje gehaald moets worden en dat er op Enter gedrukt moest worden... En daar blijft het bij, dan blijft hij hangen. CTRL ALT DEL werkt ook niet, vervolgens moet ik de computer met de aan/uitknop uitzetten effe ingedrukt houden. als ik hem dan opnieuw laat opstarten blijft hij ook hangen. Nu zit ik met een dual boot system wat niet werkt. Ubuntu heeft dus een dual boot system aangemaakt wat ik oook niet kan verwijderen?? Wat moet ik nu doen?? met vriendelijke groet Poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
polle58 Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 als je eens wat meer info geeft over het systeem waarop je dit geinstallerd hebt (mobo, grafische card ed) kunnne we je misschien helpen, zonder die info heb je een glazen bol nodig om iets zinnig te zeggen
Poetsdoekje Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Geplaatst: 18 februari 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Hallo allemaal, Eindelijk heb ik het geprobeerd om eens verder met linux te gaan stoeien, nadat ik bij iemand anders het prima ge-installeerd had. Vervolgens heb ik een probleem!!! ik heb versie Ubuntu 7.04 geinstalleerd ( versie 7.10 lukte niet), op zich ging het allemaal prima, totdat alles ge-installeerd was en Ubuntu de melding gaf dat de CD uit het laatje gehaald moets worden en dat er op Enter gedrukt moest worden... En daar blijft het bij, dan blijft hij hangen. CTRL ALT DEL werkt ook niet, vervolgens moet ik de computer met de aan/uitknop uitzetten effe ingedrukt houden. als ik hem dan opnieuw laat opstarten blijft hij ook hangen. Nu zit ik met een dual boot system wat niet werkt. Ubuntu heeft dus een dual boot system aangemaakt wat ik oook niet kan verwijderen?? Wat moet ik nu doen?? met vriendelijke groet Poetsdoekje Volgens mij heb ik Ubuntu kaboutertjes in mijn huis wonen, na een heerlijk weekend te hebben gelogeerd in Senheim aan de Moezel en alles weer eens lekker geproefd te hebben. Ik kwam weer thuis en nadat alles weer gepoetst was, had ik de computer aangeslingerd, en je raad het nooit...! Ubuntu 7.04 startte prima op en kwam direct met de melding dat er updates waren, en dat waren er nogal wat Nadat alles geinstalleerd was werkte alle prima.... Ra, ra, ... met dank aan de Ubuntu kabouters, en nu kan ik eindelijk eens met dat O.S. gaan stoeien groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
verkerkbr Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Beste PD, dat is nu precies het verschil tussen Linux en Windows. Linux werkt altijd ! Je raakt overigens wel wat geisoleerd van de buitenwereld. Want je kunt niet meer meepraten over de laatste virussen, wormen en ander Windows ongedierte. Groet, Bram
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen