Ga naar inhoud


Electronische Rijstkoker gezocht


Gast nelix

Aanbevolen berichten

 

Weet iemand waar hier in Nederland een electronische rijstkoker te verkrijgen is? We hadden een dergelijke machine in China en helaas daar laten staan in de veronderstelling dat een dergelijke machine ook hier wel verkrijgbaar zou zijn. (bij een online winkel)

 

De meeste rijstkokers hier zijn echter uit/koken/verwarmen en hebben geen tijdklok of programma's. Bij speciaalzaken heb ik al wel een aantal modellen gezien, deze kosten echter rond de 300 tot 500 euro en in vergelijk met wat het in China kostte (rond de 50 euro) had ik hier in Nederland tussen de 100 en 200 euro verwacht.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik mag graag rijst eten. Maar gewoon koken in een pannetje gaat mij ook prima af.

 

Maar goed, ga eens kijken in de grotere toko's.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wij eten ook graag rijst en doen het nu met een standaard verkrijgbare rijstkoker. Het voordeel van de electronische rijstkokers is dat er een kookprogramma inzit welke aangeeft hoe uiteindelijk de rijst zal zijn en tevens geschikt voor andere produkten.

Zoals wij koken zijn alle pitten (6) vaak al bezet met verschillende gerechten (orgineel chinese keuken), vandaar.

 

De betere toko's had ik al gehad en deze nog niet gezien.

Als het niet in Nederland lukt gaan we importeren, maar dan wordt het wat moeilijker met aansluiting, garantie, etc.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De boot in R'dam. Ik had er al wel mensen over horen praten, maar zelf nog niet geweest, ik zal daar dit weekend eens heen gaan.

 

De OrientalGroup had ik al gehad, die adverteren ook in de Chinese krant hier in Nederland en hadden momenteel geen electronische modellen op voorraad...

 

In ieder geval bedankt voor de informatie!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: el bobo
wij hebben er net een nieuwe gekocht bij blo**er.


Volgens mij zoekt hij geen gewone elektrische rijstkoker die is overal te koop.
Wat hij wil is een electronische met verschillende kookprogramma's. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

ahaaaa.

deze is dus ook met meerdere kookprogramma's en opties.

je kan er dus ook in stomen en eieren koken enz...

meer weet ik niet wat ze er allemaal mee doet want ik bemoei me niet met de thaise keuken.

met een lcd display trouwens.

 

heb ik je bijna naar de verkeerde winkel toegestuurd,gelukkig is aart44 wakker.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

We zoeken inderdaad een rijstkoker met ingebouwde kookprogramma's. De eenvoudige rijstkookers zijn bijna overal verkrijgbaar, maar de electronische die meerdere kookprogramma's, timers, en eventueel drukpan hebben zijn bijna niet te vinden in Nederland.

 

Voorbeeld:

Electronische rijstkookers

 

Er zijn zelfs electronische rijstkookers welke tofu kunnen maken smirk

 

Ik heb wel dergelijke kookers gevonden op amazon.com in het amerikaanse gedeelte, maar volgens mij kan je van daaruit niet naar Nederland bestellen...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...