naze1975 Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Ik ben in het bezit van een topfield 4000 PVR en zit er aan te denken om een tf6000 of een tf7700 te kopen. nu heb ik zitten googlen en kwam op een duitse prijsvergelijkings site http://www.#@%$##^^##%$.de/gt/main.asp?kid=0&suche=tf6000 daar staat de 6000 voor het bedrag van 392 euro, in nederland betaal je al snel 520 euro voor de 7000 scheelt het ook al snel ruim 100 euro. nu is de vraag kun je klakeloos een duits apparaat kopen en daar mijn matrix kaart in doen met kanaal digitaal, of werken de buren met een net iets anders. alvast bedankt een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
wammeswaggel Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Welkom op dit board! Zoals je hebt kunnen zien worden commerciele links hier geweerd. Nu wat betreft je vraag: als de ontvanger een Common Interface(CI) heeft en je steekt daar je CAM(Matrix) in moet het goed gaan. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
lemoi Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 ..of iets anders gezegd, als het type no in NL precies hetzelfde is dan is de kans zeer groot dat de tuner precies hetzelfde is en dus goedkoper in D. Daarom koop ik veel in D. omdat over het algemeen het daar wel goedkoper is. En een goed merk doet niet moelijk met garanties als je hem in een ander land koopt Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 En een goed merk doet niet moelijk met garanties als je hem in een ander land koopt Het "merk" misschien niet, maar de handelaar wel. Ik zou het apparaat alleen al uit goed fatsoen niet bij een andere handelaar ter reparatie aanbieden als waar ik hem gekocht heb. Handelaren hebben maar een kleine winstmarge en hebben het al moeilijk genoeg om te overleven.
W3ird_N3rd Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout En een goed merk doet niet moelijk met garanties als je hem in een ander land koopt Het "merk" misschien niet, maar de handelaar wel. Ik zou het apparaat alleen al uit goed fatsoen niet bij een andere handelaar ter reparatie aanbieden als waar ik hem gekocht heb. Handelaren hebben maar een kleine winstmarge en hebben het al moeilijk genoeg om te overleven. Geen garantie welliswaar, maar ik heb een ontvanger die ik bij een Duitse webshop had gekocht al eens teruggestuurd (binnen een week) omdat ie me niet beviel. Ik stond er eigenlijk van te kijken dat ik steeds vlot reacties per mail kreeg, het apparaat probleemloos terug kon sturen, en zelfs de verzendkosten die ik maakte gewoon terugkreeg! Ik moet zeggen dat mocht ik eens aanspraak moeten maken op garantie bij een webshop in Duitsland, dan is dat niet direct iets om voor te vrezen voor mij. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Ron Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van de shop zelf. Er zullen ongetwijfelt webshops zijn die het met garantie niet zo nauw nemen. Ik heb zelf ooit een DVD recorder bestelt bij de duitse webshop en moest er 6 dagen langer op wachten dan men op de website beloofde. Toen hij na slechts 7 maanden kapot ging, heb ik 9 weken moeten wachten en kreeg daarna (na veel heen en weer mailen en zeuren) mijn geld terug, minus verzendkosten. Dat kan je in Nederland natuurlijk ook gebeuren, maar in geval van een conflict, kun je er wel wat eenvoudiger iets aan doen. Ron
joop905 Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 ik koop al mijn satelliet/pc spullen in Duitsland nog nooit problemen gehad nadeel verzend kosten hoog en duurt wat langer maar je kan heel veel euro`s schelen
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Ik koop ook al mijn sat-spullen in Duitsland. Verzendkosten heb ik niet. De handelaar is op loop-afstand.
Fiene56 Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Ik koop ook bijna alles in duitsland, maar voor mij is duitsland maar 3 km weg. Evt verzendkosten is voor mij normaal tarief omdat mijn vrouw duits is en ik het gewoon bij mijn zwager net over de grens laat afleveren. Dit geluk hebben natuurlijk de meesten niet. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen