Ga naar inhoud


Wat is dat rare storingsfilmpje op Discovery?


W3ird_N3rd

Aanbevolen berichten

Ik heb het nu al zeker 2x gezien, een keer op de analoge @home kabel en een keer bij CDS.

 

Het begint met een stukje promo voor "the world's richest people". Dan gaat het beeld opeens over in iets van Storm chasers ofzo (?), dan gaat het beeld blokken (die blokken zijn van Discovery zelf, geen slecht afgestelde schotel aan deze kant wink.gif), ziet er ongeveer uit als MPEG blokken, en daarna een blauw beeld dat er een storing is. Dat staat er een paar tellen en dan komt er gewoon weer een programma.

 

Datzelfde heb ik nu al 2x gezien.. Is dit een promo ergens voor? Of zijn ze echt zo stom om dezelfde fout 2x uit te zenden?

 

Bij @home zijn ze (Mediachoice?) trouwens ook zo dom om het geluid van de reclame op Discovery op te willen pompen. Ze hebben het zo ver opgepompt dat het constant clipt, en de televisie verspringt zelfs constant tussen mono en stereo. De programma's zelf worden soms ook opgepompt.. Waardeloos.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is volgens mij puur een promo filmpje.. (voor Tornado programma).

 

Heb hem nu al 10-tal keren voorbij zien komen. laugh

*Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: scotty
is inderdaat een promo voor storm chasers en het moet de indruk wekken dat ze door de tornado worden overvallen en plotseling uit de lucht zijn met een live uitzending.

Dat werkt dan niet helemaal goed. Dat komt dan weer doordat Discovery al eerder zo'n promofilmpje had ergens voor, waarbij iemand van een brug ofzo springt. Terwijl hij viel ging het beeld blokken, en een paar tellen later ging het promofilmpje weer verder. Alleen was dat zover ik heb begrepen niet de bedoeling.

Dat filmpje is echt duizenden keren uitgezonden, dus als ik het nu weer zie denk ik er niet meteen aan dat het met opzet is. Ook het geluid wat op de analoge kabel om de haverklap de mist ingaat.. Sja. Op een gegeven moment verwacht je gewoon fouten.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...