Ga naar inhoud


Set Top Box-pakket omzetten naar basis


blitzteam

Aanbevolen berichten

Ik heb twee kaarten lopen op mijn naam met een Set Top Box-pakket.

Nu wil ik een kaart erbij .

Ik wil op een van deze kaarten een basis pakket zetten en op de andere twee een Set Top Box-pakket voor een euro.

Mijn vraag is: Kan ik een van de bestaande kaarten met een Set Top Box-pakket omzetten naar een basis pakket en dan aangeven dat de andere twee kaarten een Set Top Box-pakket voor een euro moeten worden .Of moet ik eerst en kaart laten omzetten naar een basis een tijdje wachten en dan de andere twee omzetten naar een euro.

 

Op de site van canal staat nl het volgende:

 

Aan welke voorwaarden moet u voldoen om gebruik te kunnen maken van dit aanbod:

- Uw smartcards dienen allen op één abonneenummer en adres geregistreerd te zijn

- Op minimaal één smartcard dient minimaal een Basis-pakket actief te zijn, of een combinatiepakket waar het Basis-pakket deel van uit maakt

 

Wie heeft hiermee ervaring.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ervaring niet, maar je kan op de site van CanalDigitaal inloggen zodat je meer info over je kaarten en abonnementen kan zien. Wellicht zal daar ook meer duidelijk worden over het koppelen. (heb er zelf nooit op gekeken om eerlijk te zijn aangezien ik nog geen behoefte heb gehad om mijn abonnement aan te passen)

 

https://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=317

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is als je in totaliteit meer uitgeeft (jij dus ook met een extra kaart) men heel snel is met het aanpassen van het abonnement. Ik heb het telefonisch gedaan, en het was in een oogwenk voor elkaar. De abonnementsdatum is dan wel op de datum dat jij je abo hebt opgewaardeerd. Dus even bellen is mijn advies, en laat even weten of het kan. (denk het wel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...