MuLTiMeDiA Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Hallo Dank U Wel Allemaal Het is gelukt :-) Grtjes Origineel bericht van: Ome Merde Dus als ik het goed begrijp heb ik helemaal geen script nodig Ik moet enkel de G line invullen. Is dit correct? klopt, in cccam.cfg dus ... merDe
xilorp Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Heeft iemand de serverversie toevallig draaien met ubunto 7.10? Dit krijgen we hier niet voor elkaar. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
pipokoeie Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 wel op UnBunTu LTS,, gewoon via WinSCP overschrijven,, geen config wissel,, draait op de config van 2.05,, LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
klinkie Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Origineel bericht van: Ome Merde Dus als ik het goed begrijp heb ik helemaal geen script nodig Ik moet enkel de G line invullen. Is dit correct? klopt, in cccam.cfg dus ... merde ik blijf het niet voor zeggen he merDe vreemd dat mijn antwoord in jou citaat komt leve de nieuw boardsoftware dat zeg ik ..............linux
Gennaromax Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Werkt. Alleen regelmatig Freezes. Is hier iets aan te doen ? Gr. Origineel bericht van: Ome Merde je hebt geen script nodig, enkel een toevoeging in cccam.cfg : http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1461625#Post1461625 @all : de armeb-versie draait, i.t.t 2.0.6, weer als vanouds prima ! merDe DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
klinkie Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 lokale sharing en dan freezes? dat zeg ik ..............linux
nvl Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Met sharing heb ik ook (nog steeds) freezes, dit met een connectie vanaf gbox. maar gelukkig is mgcamd er, dus weer terug..:-) DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli. Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb. Selfsat + Rotor
milili Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 als jullie freeze's hebben in huis dan hebben jullie een netwerk probleem, en ligt het niet aan de CCcam 2.07 ik draai hier probleemloos met 2x CCcam 2.07 !! dus zoek het in je config of netwerk maar niet in de cam! succes Milili Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
MagicOnline Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 Origineel bericht van: milili als jullie freeze's hebben in huis dan hebben jullie een netwerk probleem, en ligt het niet aan de CCcam 2.07 ik draai hier probleemloos met 2x CCcam 2.07 !! dus zoek het in je config of netwerk maar niet in de cam! succes Milili CCcam is gewoon geen goede emu. Zelfs als ik tussen mijn 7020 en 500+ een cross-cable aansluit dan kan ik soms eerst naar de wc gaan voordat hij op beeld schiet als ik zap op de slave box. Ik heb hier met gbox nooit last van, het enigste wat CCcam goed doet is de kaart update. CCcam heeft gewoon een hele slechte netcode. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Ron Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 Wat een onzin. Ik heb CCcam ook draaien en mijn andere 2 boxen hebben zo snel beeld dat het zelfs lijkt alsof de kaart in die twee boxen zelf zit. Ik denk dat je de boel eens goed moet configureren. Een CCcam.prio wil nog wel eens helpen :-)) Als er iets instabiel en resource slurpend is (zeker als hij als server op een dreambox draait) is het Gbox wel. Ron
tfh Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 @MagicOnline, Wat een nonsense. CCcam zapt hier net zo snel als gbox. Is alleen wel een kwestie van goed configureren (cccam.prio) en ja, dat is wat meer werk dan bij gbox. Enige nadeel van CCcam zou kunnen zijn: Het netwerk gebruik is aardig hoger dan van gbox. Maar dat eigenlijk is eigenlijk alleen een issue met extern sharen. Intern is het dataverbuik in je eigen netwerk natuurlijk zo goed als niets...
f650gsrider Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 Idd grote nonsense, zelfs zonder CCcam.Prio werkt het als een tierelier. Greetz.............René
Littlesat Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 CCcam zapt zeker niet sneller dan gbox. Dat komt omdat ze compleet anders werken. Gbox stuurt naar alle beschikbare kaarten in alle mogelijke CAIDs de ECM's request en gaat vervolgens met het snelste CW-antwoord verder. CCcam probeert eerst 1 CAID en als er na 500 ms geen antwoord komt probeert het een volgende enz... Tevens gaat het ook nog peer voor peer na. Wel onthoud CCcam bij welke zender welke peer en CAID een antwoord vandaan kwam. Dus draait CCcam een tijdje dan merk je het niet meer, maar na een opnieuw opstarten....? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
MagicOnline Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 Met een TVV en CDS kaart in de 7020 gaat CCcam regelmatig gigantisch de mist in op de 500+. Het is gewoon net of hij geen keuze kan maken. Ik heb in de prio ook al diverse combinaties geprobeerd. P: 100:6a of P: 100:6c of beide Het maakt allemaal niet uit, ook al zet ik er helemaal geen prio in. Maar het maakt niet uit CCcam blijft er wel opstaan maar puur voor de kaartupdate. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
klinkie Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 CCcam vraagt gewoon meer bandbreedte de freezes waar de mensen het over hebben,heeft helemaal niet met lan sharing te maken. freezes krijg je niet lokaal,anders is er iets mis met je netwerk (tippie neem gbox als *an sharing ) dat zeg ik ..............linux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen