Radjin2007 Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Hallo allen, Mijn Nokia dbox2 kan op de een of andere manier geen services scannen. Ik heb image PB 6.0 erin zitten. Alle netwerkinstellingen zijn goed ingesteld. Maar als je gaat scannen vindt hij geen kanalen. Ik denk dat het een hardware fout is. Bij signaalsterkte geeft hij een percentage van 74% aan terwijl bij mijn andere box de percentage 94% is. Wellicht dat dat een oorzaak is. Wie kan mij helpen?
dighunter Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Wat doet hij wanneer je er een settingslijst zelf in plaatst? Heb je dan ook geen ontvangst? ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Radjin2007 Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Geplaatst: 15 februari 2008 dat heb ik nog niet geprobeerd. Kan ik wel proberen. In welke map zit die settingslijst precies? Ik kijk via cccam en heb een pb enigma 6.0 image.
Radjin2007 Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Geplaatst: 15 februari 2008 Ik heb net een nieuwe kanalenlijst erin gezet. Maar hij kan de kanalen niet vinden. Volgens mij heeft het probleem te maken met de ontvangstsignaal. Wie kan mij helpen om de eventuele hardwarefout te herstellen?
dighunter Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Sorry voor het late antwoord. Werk je met een draaibaar systeem of is het enkel op 1 posititie? Werkt het ook niet op FTA kanalen? ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Soulman Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 of is het een kabelbox? Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Radjin2007 Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Geplaatst: 18 februari 2008 sorry voor mijn late reactie. Het is voor de kabel. Ik denk dat er iets niet lekker zit in de ontvangst v/h signaal. Voor de rest werkt tie goed.
dighunter Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Dan moet ik passen. Geen enkele ervaring met kabelboxen. Suc6 nog, er zal wel iemand opdagen die eeen oplossing heeft voor jouw probleem. ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Radjin2007 Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Geplaatst: 18 februari 2008 Ok thnx man. Ik w8 ff af. Als het te lang duurt gaat tie in de verkoop..
Soulman Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Heb je wel een box met multicam aan boord? Zonder kaart krijg je geen beeld...... Scannen met een PB gaat denk ik niet op de goede freq., je zal een aangepaste bruteforce moeten maken of ergens zoeken. Als je de goede bestanden in het kabelforum hebt gevonden en op de goede plaats hebt gezet in je box is het ook OK! Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Radjin2007 Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Geplaatst: 21 februari 2008 ik wilde hem voor de interne share gebruiken. dus ik heb geen multicam nodig. Hij scant helemaal niet. Lijkt of hij mogelijkheden heeft om het signaal op te vangen.
Soulman Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Hij kan natuurlijk kapot zijn maar ik zou zelf zeker willen weten of alles wel "goed" staat.... Je zal in ieder geval zeker moeten weten dat je share goed werkt (config) en dat je box inlogt op de serverbox. Geeft de box wel een EPG signaal of teletekst door? Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Radjin2007 Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Geplaatst: 21 februari 2008 De box is wel online is mijn server. Maar hij is niet active. Nee, hij krijgt geen EPG binnen.
Soulman Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Dan heb je idd. geen signaal. Dus hardware kapot, of software niet goed (services / bouquets).... Stel je config(s) veilig en neem het image van de serverbox. Flash deze in je clientbox, upload je configs en hopen maar.... Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Unetwork Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 de juiste Ucode erin zetten wil ook wel een helpen. Want zonder juiste tuner driver scanned die niet goed. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen