Poetsdoekje Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Ben ik een stukje van de film kwijt, of wordt er geen melding meer gemaakt van de nieuwe firm van RayTec. Ik zag n.l. elders alweer de 8f versie poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Richard7 Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Ik heb het niet helemaal gevolgd (sinds mijn 3e OSLink het na 1x voor gezien hield heb ik hetzelfde maar gedaan: het voor gezien houden dan hè ) maar ik kwam een tijdje geleden iets tegen dat-ie niet meer op dit board post maar ergens anders.
Johan45 Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 De reden is mij onbekend. ! Op een Pools board is er overigens ook geen melding van 8f gedaan. Maar nu kom ik in de DVB upload wel verschillende varianten van 8f tegen. Misschien dat de postbode de weg even kwijd is. Vult u rustig aan !!!
Hellum Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 die mogen hier niet geplaatst worden vanwege de AU van keys geloof ik. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Johan45 Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Au is geen probleem. Nooit geweest ook. Er mogen geen Key's in de bestanden zitten, maar dat hoef ik RayhTec niet uit te leggen. Die weet best wat op Sat4all is toegestaan en wat niet. Vult u rustig aan !!!
guykers Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Zoals ray zelf schrijft: Citaat: RayhTec 8B voor 6071 en 6072 base versions inclusief kanalenlijsten van MaRCeL zijn publiek gemaakt. Deze versions kunnen hier echter vanwege de boardregels niet aangeboden worden doordat er keys in de firmware zelf aanwezig zijn, noch kan de link geplaatst worden waar de versies aangeboden worden. daarom wordt er deze niet meer als bijlage geplaatst. Vermoed ook daar marcel een (tijdelijke) ban heeft gekregen, dat het posten hier geen prioriteit meer heeft. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Johan45 Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Ik heb het al eerder geschreven, ik weet niet waarom RayhTec niet meer zijn nieuwe firmware aankondigd. Overigens, een account ben je niet zomaar kwijd. Als een gewaardeerd lid zijn account verliest zijn daar moverende redenen voor. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten