Ga naar inhoud


MTV Dance vervangt MTV Base op Astra1


Elwin

Aanbevolen berichten

MTV Dance zal vanaf 1 maart te zien zijn via de Astra1-satelliet. MTV Dance zal op het kanaal van MTV Base gaan uitzenden. Daarmee verdwijnt MTV Base van de Astra1-satelliet...

 

Bericht is na te lezen op de site van Totaal TV. Als het goed is zou MTV Dance te zien zijn in het basispakket van Canal Digitaal.

 

Ikzelf ben niet zo van de dancemuziek, maar aangezien we op de satelliet al Trace TV hebben, die vrijwel hetzelfde aanbod aan muziek heeft, vind ik dit wel een goede keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Gast decodertje
Origineel bericht van: Digital IQ
Misschien is er nog een kans dat MTV Base France als vervanger beschikbaar is? Die andere was ook MTV Base UK...met Engelse reclame.


MTV Base France is er nog fta
op 12,5 w

grtz
Link naar reactie
Delen op andere sites

niet te vroeg juichen hoor

op astra 3 zit mtv dance en ik kijk er niet zo vaak naar

er komt nl wel heel veel reclame op en voor een muziekzender vind ik dit heel vervelend.

ook worden veel clips herhaald zodat wanneer je een aantal gekeken of geluisterd hebt je weer heel snel op zoek gaat naar een andere muziek zender.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe
Origineel bericht van: spongebob
MTV Dance zit al een hele poos in het SKY UK pakket en het is eigenlijk wel een leuke zender. Een aanwinst, dus!


Yep, kijk ik ook af & toe naar. Toch wel grappig dat je dan Nederlandse DJ's zoals Ferry Corsten ziet, terwijl je ze hier amper op de Nederlandse TMF ziet (vind ik dan ook de laatste jaren 'n zeer slechte zender) Ben blij dat die hier nu ook komt, 'n echte aanwinst voor de Dance liefhebber!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...