Elwin Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 MTV Dance zal vanaf 1 maart te zien zijn via de Astra1-satelliet. MTV Dance zal op het kanaal van MTV Base gaan uitzenden. Daarmee verdwijnt MTV Base van de Astra1-satelliet... Bericht is na te lezen op de site van Totaal TV. Als het goed is zou MTV Dance te zien zijn in het basispakket van Canal Digitaal. Ikzelf ben niet zo van de dancemuziek, maar aangezien we op de satelliet al Trace TV hebben, die vrijwel hetzelfde aanbod aan muziek heeft, vind ik dit wel een goede keuze. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
spongebob Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 MTV Dance zit al een hele poos in het SKY UK pakket en het is eigenlijk wel een leuke zender. Een aanwinst, dus! dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 Base was veel met relaxte R&B muziek. Wat Dance heeft weet ik (nog) niet... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hadrian Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 Ik vind dance leuker dan R&B, dus laat ze maar komen Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
W3ird_N3rd Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 Doe mij ook maar Dance. Voor de R&B/Drum and bass liefhebbers: zet BBC 1Xtra eens op, beschikbaar op de Astra 2A south beam. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ac6693 Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 Bron? O ja stond er bij... was te verrast door het nieuws Als dit waar is..... GEWELDIG... kan niet wachten totdat MTV Dance er is...Laat aub komen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 Origineel bericht van: Gerard 76 Base was veel met relaxte R&B muziek. Er is maar een echte R&B en dat is Rythme & Blues. Wat jij bedoeld is rap & black. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast dj33333 Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 jammer dat mtv base weg gaat , groeten dj Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast decodertje Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 idd jammer dat mtv base weg gaat. vind het de beste mtv zender die er is. grtz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Digital IQ Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 Misschien is er nog een kans dat MTV Base France als vervanger beschikbaar is? Die andere was ook MTV Base UK...met Engelse reclame. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast decodertje Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 Origineel bericht van: Digital IQ Misschien is er nog een kans dat MTV Base France als vervanger beschikbaar is? Die andere was ook MTV Base UK...met Engelse reclame. MTV Base France is er nog fta op 12,5 w grtz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ronald Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 niet te vroeg juichen hoor op astra 3 zit mtv dance en ik kijk er niet zo vaak naar er komt nl wel heel veel reclame op en voor een muziekzender vind ik dit heel vervelend. ook worden veel clips herhaald zodat wanneer je een aantal gekeken of geluisterd hebt je weer heel snel op zoek gaat naar een andere muziek zender. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Satellite Europe Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 Origineel bericht van: spongebob MTV Dance zit al een hele poos in het SKY UK pakket en het is eigenlijk wel een leuke zender. Een aanwinst, dus! Yep, kijk ik ook af & toe naar. Toch wel grappig dat je dan Nederlandse DJ's zoals Ferry Corsten ziet, terwijl je ze hier amper op de Nederlandse TMF ziet (vind ik dan ook de laatste jaren 'n zeer slechte zender) Ben blij dat die hier nu ook komt, 'n echte aanwinst voor de Dance liefhebber! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 Fijn keek nooit mtv te veel R&B troep dit is een dikke aanwinst waar ik dan wel naar wil kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elwin Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2008 Origineel bericht van: Digital IQ Misschien is er nog een kans dat MTV Base France als vervanger beschikbaar is? Die andere was ook MTV Base UK...met Engelse reclame. Zou inderdaad een idee zijn! Misschien een idee om CDS daarover eens te mailen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen