Ga naar inhoud


MTV Dance vervangt MTV Base op Astra1


Elwin

Aanbevolen berichten

Gast Digital IQ
Origineel bericht van: Elwin van Gestel
Origineel bericht van: Digital IQ
Misschien is er nog een kans dat MTV Base France als vervanger beschikbaar is? Die andere was ook MTV Base UK...met Engelse reclame.


Zou inderdaad een idee zijn! Misschien een idee om CDS daarover eens te mailen?


Maak je geen zorgen, dat is door 'een belangenvereniging' al gedaan whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Gast Soundwork

Op dit moment is nog steeds MTV Base te zien en CanalDigitaal rept met geen woord over een zenderwijziging binnen het MTV-boeket.

 

Weet er iemand hier meer over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dat zal mooi zijn! Luister zelf veel MTV Hits,

base was niet mijn stijl van muziek. Ben benieuwd wat dance uitzend! laugh

 

Ik zie alleen nog niet veel verandering op de zender... confused

Groeten,

 

Hendrik

 

Dreambox 7025+

Dreambox 800HD PVR

80cm op DiSEqC H-H motor

70cm op 19,2 en 23,5 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Viacom eens echt iets vernieuwends wil doen dan komen ze na bijna 10 jaar eens terug met CMT-europe... Een Amerikaans concern dat niet eens de muziek van eigen bodem in Europa brengt...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn het knopje vergeten om te zetten wink

 

hm Volgens wikipedia is het de 7de pas :?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Frits S.
Origineel bericht van: Littlesat
Als Viacom eens echt iets vernieuwends wil doen dan komen ze na bijna 10 jaar eens terug met CMT-europe...


Ik heb niks tegen country-muziek, maar om het nu vernieuwend te noemen... :D

Hoe dan ook, ervaringen uit het verleden lijken erop te wijzen dat een zender met countrymuziek eenvoudig niet rendabel te krijgen is in Europa.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Destijds toen CMT-europe stopte op 1 Januari 1998 was het analoog (en tevens in sommige beginnende digipaketten). In dit Digitale tijdperk zijn de kosten minder zodat het beter rendabel kan zijn... Zeker als je bekijkt wat voor een kleine zendertjes nu op de sat kunnen zitten. Tja Viacom moet durven(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Destijds toen CMT-europe stopte op 1 Januari 1998 was het analoog (en tevens in sommige beginnende digipaketten). In dit Digitale tijdperk zijn de kosten minder zodat het beter rendabel kan zijn... Zeker als je bekijkt wat voor een kleine zendertjes nu op de sat kunnen zitten. Tja Viacom moet durven(!)


Vond het toendertijd een erg leuke zender en vind persoonlijk dat er best plek is voor CMT.
Greetz

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

mad Ik had net mijn abo gewijzigd van settop naar basis alleen maar om mtvbase voor mijn meisie en discovery voor ikke te kunnen kijken. Gaat die f*kn canaaldigi ff lekker met de zenders f*ken. crazy
*** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...