Ga naar inhoud


MTV Dance vervangt MTV Base op Astra1


Elwin

Aanbevolen berichten

Gast maxed out
Origineel bericht van: TiviT
mad Ik had net mijn abo gewijzigd van settop naar basis alleen maar om mtvbase voor mijn meisie en discovery voor ikke te kunnen kijken. Gaat die f*kn canaaldigi ff lekker met de zenders f*ken. crazy


mijn vriendin is helemaal droevig,
vanochtend komt ze oppeens naar me toe:
Waar is MTV base gebleven?
Ik weg is dance geworden.
Haar ogen beetje mistig.


Maar afijn iedereen heeft het over MTV base frankrijk. Is die anders? Krijg je dan Frans of is het nog steeds de UK versie?

En zo ja heeft iemand een tip hoe ik het weer aan de praat krijg. Ik heb een dreambox 7025 en een Clarcktech HD 5000-c met een Canal Digitaal compleet abbo.

bvd
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: maxed out
Origineel bericht van: TiviT
mad Ik had net mijn abo gewijzigd van settop naar basis alleen maar om mtvbase voor mijn meisie en discovery voor ikke te kunnen kijken. Gaat die f*kn canaaldigi ff lekker met de zenders f*ken. crazy





Maar afijn iedereen heeft het over MTV base frankrijk. Is die anders? Krijg je dan Frans of is het nog steeds de UK versie?




MTV Base France zend niet dezelfde uit als MTV Base UK. Gisteren ff gekeken, en op de UK versie was Pimp my ride op, terwijl de Franse Base gewoon Urban muziek draaide.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tfh

Nou, ik heb die nieuwe huisstijl van TMF ff bekeken: een gemiste kans.
Minstens 75% van de hedendaagse clips is in 16:9. Blijven ze weer hangen in 4:3. Hopeloos ouderwets.


De huisstijl is al wel klaar voor breedbeeld. Het logo staat op de juiste plek en de programma's worden in letterbox uitgezonden (met uitzondering van 4:3 videoclips is alles in breedbeeld wat ik nu zie). Het lijkt er op dat ze toch binnenkort over zullen gaan op volledig breedbeeld. Dan blijft enkel discovery nog over als grote aanbieder op de Nederlandse markt die over moet stappen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9

En Eurosport, wanneer zullen die in breedbeeld uitzenden??

 

Gewoon belachelijk dat ze nog altijd in 4:3 uitzenden,die noemen dan zich de grootste sportzender van Europa. mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Heb 'm nu ook ff op staan. Helaas heb ik tot nog toe alleen nog maar super-commerciele troep gezien, hopelijk hebben ze ook blokken met betere dance, zoals Trance of Techno.

 

Waarom zenden alle MTV zenders trouwens niet uit in 16:9? Ik snap dat niet, zowat alle zenders zenden tegenwoordig in 16:9 uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo belachelijk dat Eurosport nog niet in 16/9 is???? Wij hier in Nederland en Belgie lopen voorop... Wij zijn de enige Europesche landen die de publieke en commerciele omroep on 16/9 heeft(!) Kijk eens in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italie... Alles in 4/3

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9

Wat voor zever zeg jij nu, dat Nederland en Belgie de enige Europsese landen zijn de in 16/9 uitzenden!!!

 

De publieke en commerciele zenders van Engeland(BBC en SKY),Scandinavie,Zwitserland en ook Duitsland(ZDF en ARD)zenden uit in breedbeeld.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AAley
France heeft ook Pimp my ride, maar alles is oversproken in het frans dus moet je de franse taal machtig zijn


Ja dat weet ik ook wel, maar als je mijn bericht leest, bedoel ik ermee dat er 2 verschillende dingen op waren.....En dat er dus een verschil is met de uitzendingen op Base France en Base UK.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maxed out

mmm franse taal machtig, ik denk dat ik pas.

 

Iemand een idee of ik MTV Base UK nog op wat voor manier dan ook kan ontvangen?

 

Zou ik echt maximaal punten scoren bij mn vriendin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
En Eurosport, wanneer zullen die in breedbeeld uitzenden??

Gewoon belachelijk dat ze nog altijd in 4:3 uitzenden,die noemen dan zich de grootste sportzender van Europa. mad


Inderdaad erg jammer. Vandaag naar de start van het GP wegrace seizoen gekeken. Voor het eerst alle races in breedbeeld, maar niet via Eurosport. Ik heb de MotoGP race wel live in 16:9 via BBC 3 kunnen zien (RTL 7 zend die pas laat vanavond uit).

Ik heb Eurosport Nederland een week of 5 geleden gemaild met de vragen wanneer zij ook in echt 16:9 gaan uitzenden en ook of het nog steeds door gaat dat er in 2008 een HD zender van Eurosport komt. Ik kreeg antwoord dat men met beiden bezig is en verder mocht men er nog niets over verklappen.

Tja, met zo'n antwoord kun je alle kanten op. Afwachten maar.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

is arte en eurosport niet van dezelfde groep ?????,

arte start hun HD kanaal ook in 2009 rond februari,

miss dat ze ook wachten tot die periode.of zo rond de sportfeesten deze zomer wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
is arte en eurosport niet van dezelfde groep ?????,
arte start hun HD kanaal ook in 2009 rond februari,
miss dat ze ook wachten tot die periode.of zo rond de sportfeesten deze zomer wink


Ik dacht dat Eurosport van TF1 is en Arte ....? Het is een Frans/Duits kultuurkanaal, maar wie de eigenaar is weet ik zo niet. Volgens mij niet TF1.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...