digitaal kijker Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 was dit geen gemeenschapelijk betaald kanaal van frankrijk belgie en oostenrijk ??????? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Alfons Verbiest Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker was dit geen gemeenschapelijk betaald kanaal van frankrijk belgie en oostenrijk ??????? Van Frankrijk en Duitsland. Maar welke omroepen of zenders daar in zitten. Ik dacht de publieke omroepen van die 2 landen. Alfons
digitaal kijker Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 dacht dat RTBF daar ook inzat,soit, tgaat over MTV Base die veranderd is, we gaan beetje ver offtopic, en het belgisch liedje voor eurovisie trekt op geen kl.... zal weer afgaan zijn als een gieter. en nu trug on topic Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
luckyluc Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker via het pakket van sky uk op 28.2, ik doe dat nu al Kan je me wat info geven : hoe, met wat, waar abo, kost ...
digitaal kijker Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 je mag rekenen aan een eerste kost van rond de 400€, en NIET via de sky uk site doen,dan lukt dit toch niet, er bestaan site's in ierland of uk die de kaart en ditto box verkopen,wel even bijzeggen dat je verplicht bent voor het adres en waarborg een kost moet betalen, en je moet een visa kaart hebben,anders geen abbo ik heb de box gekocht,is verplicht anders krijg je de kaart niet met je abbo erop en die kaart is ook gepaired aan de box. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast bertwin Geplaatst: 8 april 2008 Geplaatst: 8 april 2008 Ik zet net de tv aan en MTV Dance is nu vervangen door MTV Hits, of ik mis iets? Op twee kanalen is nou MTV Hits?!
satcat Geplaatst: 8 april 2008 Geplaatst: 8 april 2008 Ik denk dat je iets mist. MTV-DANCE staat nog steeds in de linker bovenhoek. 11.740V 27500 Pid pcr 8190 Pid video 3051 Pid audio 3052
Gast bertwin Geplaatst: 8 april 2008 Geplaatst: 8 april 2008 Hoe kan het dan dat ik gister nog Dance zat te kijken op dat kanaal en er nu Hits op is? Misschien is die transponder zender instelling veranderd ofzo, of hebben ze bij canaldigitaal twee keer Hits achter elkaar gezet omdat ze dat veel betere zender vinden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen