Ga naar inhoud


Film1 Sport1 is jarig en trakteert.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Net een blad door de deur gehad met een gratis kijkperiode.

Net als vorig jaar kunnen de niet klanten een paar dagen gratis kijken.

 

Uw gratis kijkperiode

 

Sport1: van 22 februari 18.00 uur tot 25 februari 09.00 uur.

Film1: van 24 februari 10.30 uur tot 25 februari 09.00 uur.

 

Veel kijkplezier. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Hadrian
Is dat voor iedereen, of gebaseerd op je smartcard-nummer?


Het is een tijdschrift van Sport1 Film1, met een brief van CDS.
Aan de brief zit een stuk wat je er af kunt scheuren en ingevuld op de post gooien om lid te worden van Sport1 Film1 voor €19,95 p/m de eerste drie maanden op proef.
Het lijkt er op dat dat voor iedereen is, en ja gratis op het filmkanaal kun je de oscar uitreiking zien de volgende ochtend is het alweer afgelopen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag al een raclame op TV inderdaad. Daarin werd gezegd dat Film1 voor alle digitale tv-kijkers gratis de Oscars zou uitzenden.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Sport 1 al meer dan drie maanden open op mijn 1 euro kaartje, foutje waarschijnlijk, maar toch bedankt. Alleen is het grootste deel wat uitgezonden wordt voetbal of herhalingen van het voetbal.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n actie hadden ze vorig jaar ook. Toen ging t om 10 dagen en werd t op t laatste moment voor Film1 ingekort naar enkel de Oscaruitreiking ivm auteursrechten. De actie geldt overigens voor alle digitale kijkers incl. kabel en tele2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm de films zijn uit de oude doos, maar r staat wel dat Tele2 ook te zien is. Geldt dat ook voor de schotel dan?

Op een andere site staat namelijk dat dat niet t geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een sh*t films zeg, heb trouwens nog nooit een film goedgevonden die deze prijs ontvangt, heb alle nominatie´s kwa films gezien en dat was zonde van mijn tijd.

 

Alles wat kwa voetbal wordt uitgezonden kan ik zo wie zo al zien, dus is deze heerlijke aktie geheel niet aan mij besteed.

 

Aan iedereen die het wel leuk vind heel veel kijkplezier!!!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Penthe
Wat een sh*t films zeg, heb trouwens nog nooit een film goedgevonden die deze prijs ontvangt, heb alle nominatie´s kwa films gezien en dat was zonde van mijn tijd.

Alles wat kwa voetbal wordt uitgezonden kan ik zo wie zo al zien, dus is deze heerlijke aktie geheel niet aan mij besteed.

Aan iedereen die het wel leuk vind heel veel kijkplezier!!!!!


Ik heb ook de gids weer eens ontvangen...(was jarenlang abonnee)
Maar het is idd maar afwachten of SBS6 en RTL weer niet de deur dichtgooien zoals de vorige keer.

Je hebt het nu over de Oscar-films maar je kan gerust zeggen dat het hele film aanbod bij Film 1 2&3 niet echt goed is.
Sinds ze jaren terug die Sport zenders erbij hebben, gaat al het geld van abonnees op aan deze dure sport en (voetbal) uitzendrechten.
Daarmee zijn de A films grotendeels veranderd in B & C films, met nog (zeg maar) 4 Topfilms (kuch) in de hele maand (elk weekend eentje)
De Erotiek films zijn al helemaal k*t geworden sinds de sportkanalen...dit zijn allemaal herhalingen van herhalingen en in principe ook maar 4 premiere films per maand. (Ze spreken zelfs nog van een premiere film terwijl ze zo'n film 2 à 3 jaar daarvoor al tig keer hebben uitgezonden.)

Diegene die van Sport houdt zal nog wel aan z'n trekken komen, maar als filmliefhebber kan je het schudden en ben je gewoon een melkkoe om mee te betalen zodat ze die Sport kunnen blijven betalen.
Geen wonder dat ze nu dus ook opzoek zijn naar verse melkkoeien. winklaugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 3112
En welke films mis je dan eigenlijk?
Sinds vorig jaar hebben ze eindelijk ook een contract met buena vista waardoor de disney/pixars en de pirates oa ook te zien zijn.

Ik zeg ook niet dat alle A film verdwenen zijn wink

Maar ik ben zo'n 20 à 25 jaar abonnee geweest en heb het allemaal gezien.
Voorbeeldje: In die tijd had je dus in het Weekend 3 nieuwe Top premiere films (op vrij.-zat.-zon.) ook had je toen 3 premiere Pr0n films in het weekend en dat alles in 1 week, op maar 1 zender FilmNet.

Toen opeens kwam er een 2de kanaal (met sport) en de films werden drastisch minder...d.w.z. het waren nog Top films maar niet zoveel meer.
Je had nog de keus om GEEN sport kanaal te nemen, maar die vlieger ging niet op want de pr0n films hadden ze nu ook op het sportkanaal gezet.

En van de pr0n moest men het toen hebben (zoals gewoonlijk) hahaha Ze hebben het er al eens helemaal afgehaalt met als gevolg een massale opzegging van abonnees....was dus heeeeeeeel gauw ook weer terug laugh

Toen kregen ze de voetbalrechten van KNVB en later ook de Formule1 en de films werden nog minder..je had toen 1 premiere TOPfilm in het weekend (later zelfs 1 of 2 per maand) en ook maar 1 pr0n film. (waarvan de pr0nfilm zelfs veelal gewoon weer een herhaling was ipv premiere) ja als je lang abonnee bent merk je dat, gezien Filmnet (Film1) ervan uit ging dat men dat toch niet zou merken gezien velen nooit zolang een abo hebben en het b.v. pas nog maar 2 jaartjes hebben...tja dan is alles nieuw hé wat je ziet.
Dat ik toch nog zolang een abo heb gehad komt omdat ik maar 30 analoge pruts zender had op de kabel en Filmnet uiteindelijk goedkoper was dan video's huren in de videotheek.
Maar van hun hele aanbod wat men op het laats had (dus Film 1 -2 -3 en Sport1 met z'n kanalen) kon je met hun decoder NIET ontvangen op het analoge kabelnetwerk.
Ik had dus alleen maar Film1 & Sport1 terwijl je WEL moest dokken voor het hele aanbod.
Maar nu met digi schotel TV heb ik Film 1 niet meer nodig en zeker niet gezien de prijs die moet betalen.
Misschien ooit nog eens als ze de Film en Sport van elkaar loskoppelen en ik alleen voor Film hoef te betalen voor een redelijk bedrag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...