Ga naar inhoud


Film1 Sport1 is jarig en trakteert.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Oke maar wat ik nog steeds niet begrijp wat voor films mis je dan? volgens mij komt iedere topper langs en met 3 kanalen heb je meer roulatie, niet meer films.

Daarbij niet iedereen zit op toppers te wachten, ik vind de "arthouse" ook wel interressant, omdat ze bij de vpro op van die onmogelijke tijdstippen komen

Ben zelf al een jaar of 5 abonnee, maar mis eigenlijk de series. Destijds had je of 1e keus of totaal andere series dan op t open net.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: 3112
Oke maar wat ik nog steeds niet begrijp wat voor films mis je dan? volgens mij komt iedere topper langs

Ja ik schreef ook dat zulke toppers wel langs zullen komen...maar de hoeveelheid ervan is er niet meer.

Voerger had je zeg maar een film in de bioscoop en meteen nadat hij op video uit was (soms nog eerder) was hij ook al op FilmNet...soms had je vaak 2 grote kaskrakers in de maand.
Nu moet je minsten een half jaar geduld hebben en veel toppers die in dat jaar dan ook uitgebracht zijn die zie je al eens niet meer.
Ja, kan zijn dat hij ooit nog eens voorbij zal komen.
Je vraagt welke films dan??? maar dan moet ik een paar jaar terug in de tijd denken en weet dat uit m'n hoofd ook niet meer.
Maar een rekensommetje zegt genoeg ....stel je hebt 1 kaskraker in de 2 maand, dat zijn dan 6 films op Film1 per jaar
Maar natuurlijk heeft Hollywood veel meer kaskrakers in het hele jaar dan 6 stuks...en dan tel ik de rest van de wereld (waaronder Nederland zelf) nog niet eens mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 3112

Maar goed we raken behoorlijk off topic smile

Oke on topic dan.

JEZUS wat een shitzooi bij CD en Film1 Sport1

Ik citeer een stukje uit de brief van CD:
"U mist alleen nog Film1 Sport1, dat in februari twee jaar bestaat.
Daarom ontvangt u in samenwerking met Film1 en Sport1 eenmalig de programmagids én kijkt u een heel weekend lang gratis en vrijblijvend naar deze zenders.

Wat blijkt nu:
NIKS geen heel weekend (zenders), maar alleen zondag maar.
(ja sport was het hele weekend, maar film dus niet)
En nu blijkt ook nog eens dat alleen de Film1 zender het doet.
Film2 & Film3 blijven zwart.

En wat verstaat men nu onder Film1 bij CD?
Film1 biedt abonnees in totaal drie filmkanalen.

nepzooi....
op de site van hun heb ik nu inmiddels nagelezen dat het dus wel klopt dat alleen Film1 zender te zien is, maar wat moet ik dan met zo'n nepbrief? cry
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja letterlijk is r geen woord van gelogen smile

Dat ze geen recente films ongecodeerd laten zien is ivm auteursrechten, zie vorig jaar.

Trouwens t geld voor alle platformen, niet alleen CDS.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is de volgende vraag wat offtopic, maar ik wil het graag stellen:

 

Nu heeft CanaalDigitaal de zenders tijdelijk vrij gegeven voor alle pakketten, maar als je een nieuwqe smartcard koopt heb je 1 maand vrij kijken van alle zenders.

 

Mijn vraag:

 

Wat gebeurd er als je vlak voor het verstrijken van de gratis kijkperiode de kaart een maand of langer even in de kast laat liggen en de kaart daarna weer activeert of wacht op de update?

 

Film en sport 1 worden zover ik weet apart geschakkeld, vandaar deze vraag.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, wat een waardeloze troep zeg, ik heb alleen maar films van minimaal een halve eeuw oud langs zien komen. Af en toe even erop gezet en meteen weer weg.

 

Zag in de programmering staan: Enemy of the state om 06.30, heb deze opgenomen, althans dat dacht ik, maar nee hoor, ook weer een stok en stok oude klere film van meer dan een halve eeuw oud.

 

Nou, van mij mogen ze die zooi houden, ik zal hier van m'n leven nooit een abo op nemen.

 

Ongelooflijk, wat zetten ze zichzelf, maar ook CDS verschrikkelijk voor l*l, niet te kort.

 

Volgende keer lees ik ze niet eens meer in.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Misschien is de volgende vraag wat offtopic, maar ik wil het graag stellen:

Nu heeft CanaalDigitaal de zenders tijdelijk vrij gegeven voor alle pakketten, maar als je een nieuwqe smartcard koopt heb je 1 maand vrij kijken van alle zenders.

Mijn vraag:

Wat gebeurd er als je vlak voor het verstrijken van de gratis kijkperiode de kaart een maand of langer even in de kast laat liggen en de kaart daarna weer activeert of wacht op de update?

Dan is het zwart tot de update komt (wachten) of zal met de heractivatie weer opnieuw abo X erop gezet worden.

CDS doet ook al een poging het proef-gratis-themapakket weer van mijn kaart te slopen (het werkt nog), met als resultaat dat ik nog steeds de update naar maart niet heb. Dus over een paar dagen gaat het hier donker worden als ik mijn kaart geen update geef, en daarmee zal het themapakket ook verdwijnen. Vermoedelijk direct, anders in maart. In maart ga ik in ieder geval geen themapakket meer zien, tenzij ik er een abonnement op neem. wink

Dus je truckje zal wel niet werken.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest
Nou, wat een waardeloze troep zeg, ik heb alleen maar films van minimaal een halve eeuw oud langs zien komen. Af en toe even erop gezet en meteen weer weg.

Zag in de programmering staan: Enemy of the state om 06.30, heb deze opgenomen, althans dat dacht ik, maar nee hoor, ook weer een stok en stok oude klere film van meer dan een halve eeuw oud.

Nou, van mij mogen ze die zooi houden, ik zal hier van m'n leven nooit een abo op nemen.

Ongelooflijk, wat zetten ze zichzelf, maar ook CDS verschrikkelijk voor l*l, niet te kort.

Volgende keer lees ik ze niet eens meer in.



Mogge René,

Slecht geslapen vannacht? :D

Ik ben al abonnee van Film1 toen het nog FilmNet heette. Ik zou het - als film- en sportliefhebber - beslist niet willen missen. Maar dat is natuurlijk een geval van persoonlijke smaak.

Afgelopen zondag was geen gemiddelde dag in het leven van Film1. Inderdaad oude (erg oude) films. Dat waren oude Oscarwinnaars. Normaalgesproken zijn de meeste films van een nog niet bedorven jaartal.

En de EPG bij Film1 op het kanaal van CDS klopte inderdaad van geen kant. Bij UPC Digital was die wel correct.

Groeten en volgende keer beter (eind februari 2009 met waarschijnlijk hetzelfde soort vrij te ontvangen films).

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het slapen viel wel mee hoor, maar ik had bij het instellen van de opname, de door Timm1983 geadviseerde eerste lijst van hem gehanteerd en die klopte net zo min als z'n tweede lijst en net zo min als de EPG.

 

(Heb Timm1983 in mijn antwoord op zijn bericht wel laten weten dat ik hem niets kwalijk neem, het is gewoon Film1 geweest die alles en iedereen erin heeft geluisd.) Ook CDS kan hier niets aan doen.

 

Maar ik ben weer afgekoeld hoor.

 

Groetjes René.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest
[Citaat] Dat ze geen recente films ongecodeerd laten zien is ivm auteursrechten [Citaat]



Dit is niet van toepassing, want er werd niet FTA, maar FTV uitgezonden, het bleef dus binnen de landsgrenzen en dus veranderde er niets aan de auteursrechten.


Oke FTW, maar kennelijk voor hollywood moest t zo anders hadden ze t heus wel uitgezonden. Zie vorig jaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...