Ga naar inhoud


Film1 Sport1 is jarig en trakteert.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Gast Digital IQ
Origineel bericht van: René Verbiest
Nou, wat een waardeloze troep zeg, ik heb alleen maar films van minimaal een halve eeuw oud langs zien komen. Af en toe even erop gezet en meteen weer weg.

Zag in de programmering staan: Enemy of the state om 06.30, heb deze opgenomen, althans dat dacht ik, maar nee hoor, ook weer een stok en stok oude klere film van meer dan een halve eeuw oud.

Nou, van mij mogen ze die zooi houden, ik zal hier van m'n leven nooit een abo op nemen.

Ongelooflijk, wat zetten ze zichzelf, maar ook CDS verschrikkelijk voor l*l, niet te kort.

Volgende keer lees ik ze niet eens meer in.



Bij CanalDigitaal was alles goed te volgen...bij UPC daarentegen was het (hier althans) een groot blokken-feest en dan bedoel ik dus niet de bitrate maar gewoon verstoord signaal...dat was pas een wanvertoning en ik heb meer klachten gehoord. En natuurlijk hadden ze een paar goedkope ouwe films geprogrammeerd maar of dat nu echt goeie reclame is kun je je afvragen. De Film1 gratis kijken dag was echter vooral voor de Oscars bedoeld. Sport1 bracht wel gewoon goede programma's.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: René Verbiest
Nou, wat een waardeloze troep zeg, ik heb alleen maar films van minimaal een halve eeuw oud langs zien komen. Af en toe even erop gezet en meteen weer weg.

Zag in de programmering staan: Enemy of the state om 06.30, heb deze opgenomen, althans dat dacht ik, maar nee hoor, ook weer een stok en stok oude klere film van meer dan een halve eeuw oud.

Nou, van mij mogen ze die zooi houden, ik zal hier van m'n leven nooit een abo op nemen.

Ongelooflijk, wat zetten ze zichzelf, maar ook CDS verschrikkelijk voor l*l, niet te kort.


Ken je dat spreekwoord ook over "Een gegeven paard.."?
frown
Niks hoeven te betalen, en dan ook nog een grote broek?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Ken je dat spreekwoord ook over "Een gegeven paard.."?
frown
Niks hoeven te betalen, en dan ook nog een grote broek?

inderdaad, nu kon idereen gratis zien wat een troep er uitgezonden werd. Goede reklame voor Film1 ! Als ze 5 minuten verstand hadden, dan zouden ze er toch ten minste een paar goede films hebben tussen gestoken, of zijn er soms geen goede Oscar films ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
Als ze 5 minuten verstand hadden, dan zouden ze er toch ten minste een paar goede films hebben tussen gestoken, of zijn er soms geen goede Oscar films ?


Ik kan mij van het vorig jaar herinneren dat op het allerlaatst het openstellen van Film1 werd beperkt tot de Oscaruitreiking, terwijl Film1 in eerste instantie van plan was de kanalen gewoon een dagje open te zetten.

Wat Film1 op het laatst tegenhield?
Het feit dat de filmmaatschappijen geld wilden zien in ruil voor
het ongecodeerd uitzenden van films met originele soundtrack
die in een groot deel van Europa zouden te zien zijn geweest
(en op te nemen).
Ik bedoel maar. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Wat Film1 op het laatst tegenhield?
Het feit dat de filmmaatschappijen geld wilden zien in ruil voor
het ongecodeerd uitzenden van films met originele soundtrack
die in een groot deel van Europa zouden te zien zijn geweest
(en op te nemen).
Ik bedoel maar. frown

Vreemd, want ze gaan toch FTV, niet FTA (FTA lijkt me nogal sterk en onnodig..). Bovendien zou ik dan eerder verwachten dat ze de satelliet laten stikken en alleen op de kabel, waar 90% een abo heeft, FTV gaan.

Volgens mij was het juist zo dat SBS en RTL begonnen te steigeren omdat die de rechten hadden om de betreffende films als eerste uit te zenden.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Volgens mij was het juist zo dat SBS en RTL begonnen te steigeren omdat die de rechten hadden om de betreffende films als eerste uit te zenden.

 

Dit lijkt mij heel erg sterk, aangezien films voor Nederland eerst in de bioscoop moeten draaien, dan op DVD worden uitgebracht, daarna op de betaalzenders (dus Film1) te zien zijn en als laatste pas op het open net.

Dan kunnen zenders als SBS of RTL dus nooit de eerste rechten hebben. Ja, alleen de eerste rechten voor het open net. De eerste rechten van uitzending in Nederland liggen al sinds jaar en dag bij de betaalde filmzenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...