Gast 3112 Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Misschien een beetje raar onderwerp, maar t volgende speelt bij mij. Bij mij op t dak van t woningblok willen er nog weleens mensen rondlopen. Heeft er iemand creatieve ideeen om de schotelantenne te beveiligen? Of heeft er iemand ervaring met gestolen schotelantennes?
Gast PieterB Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Nou je wilt het geloven of niet maar ik mis een schotel! Ongeveer een jaar geleden heb ik er één los op het dak gelegd, even niet nodig en de keer dat ik daarna op het dak kwam was hij weg...
Gast 3112 Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Ja dat herken ik dus ook. Heb aan mn balkon dus een raven hangen en wilde binnenkort op t dak uitbreiden. Aangezien ik een beetje zat te klooien met t uitrichten, wilde ik later verder gaan als t beter weer is. Had alleen de standaard achtergelaten en kom nu tot de ontdekking dat iemand een paar huizen verderop mijn standaard in gebruik heeft genomen.
satcat Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Een mooie hoogspanningssticker wil mensen misschien wel op afstand houden.
Fiene56 Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Kun je niet iets met een schrikdraad apparaat o.i.d. doen ? VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Eduard07 Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Origineel bericht van: 3112 Had alleen de standaard achtergelaten en kom nu tot de ontdekking dat iemand een paar huizen verderop mijn standaard in gebruik heeft genomen. Geen aangifte gedaan bij de politie? Kun je die standaard niet terugpakken? Hij is toch van jou? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast 3112 Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Heb ik inmiddels al gedaan vanochtend. Gisteravond zou wat opvallen Dat wordt dus opnieuw uitrichten voor hem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen