Sp_i_ke Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Hey, Wil mijn kleine satparkje wat gaan uitbreiden. LNBtje erbij voor astra 2 en naast mijn Dreambox 7000 een Sat kaart in mijn splinternieuwe HD HtPc. Natuurlijk al beetje rondgezocht op internet, en op twee kaarten uitgekomen. De FloppyDTV van Digital Everywhere en de Technisat Skystar HD 2. Kan echter ook over deze twee kaarten niet heel erg veel vinden, en al zeker geen review waarin ze een netjes naast elkaar worden vergeleken. Lees nog wel over wat mindere drivers van de Skystar, maar dat gaat dan om al oudere reviews, zijn deze problemen intussen opgelost? Wat wil ik met de kaart gaan doen. Hij komt dus in de HtPc, die in mijn woonkamer staat en aan mijn 720p projektor hangt. Vista 32 bit erop, MCE. Als het kan, incl. HD, zou het mooi zijn om alles via MCE te laten draaien, maar ik kan ook goede met iets anders leven zoals DVB viewer. Ik heb in mijn Dreambox een Canal Digital kaart zitten, deze wil ik graag sh*ren met de HD kaart, is dit mogelijk, advies over hoe, evt. via PM, wordt gewardeert. Tot slot: zou het mogelijk zijn om het via de sat kaart ontvangen signaal over mijn thuisnetwerk naar een andere pc te sturen? Bedankt voor alle advies, Greetz Spike
Sp_i_ke Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Geplaatst: 17 februari 2008 Nou niet veel antwoorden na zo'n heel weekend. Is zo'n kaart zo uniek dat niemand er wat over te zeggen heeft? Greetz Spike
Gast poelie1 Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 ik zat voor de zelfde keus kijk maar even hier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen