schotelmaf Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Origineel bericht van: EdjeKroketje zonder CAM kan je gewoon FTA kijken en op je gemak is de kwaliteit bekijken of het wat voor je is. FTA zonder cam? BVN is toch ook FTA maar zie ik niet in mijn zenderlijst
ReneBee Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 BVN zit niet in het digitenne pakket, maar op de sat en daar issie inderdaad FTA René.
Snurker Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 Via Digitenne dus DVB-T kun je zonder module en zonder kaart gewoon Nederland 1,2,3 en de regionale zenders FTA dus Free To Air ontvangen . Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Fleske Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Wie weet hoe ik meerdere regionale zenders in de sharp kan instellen? Ik krijg dit niet voorelkaar. gaat in dit geval om: Drenthe, Noord en omrop Fryslan. Bij het handmatig zoeken worden de zenders wel gevonden, maar ik kan niet alle 3 opslaan! Alvast bedankt voor de hulp
SatCase Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 volgens mijn DVB-T stickje in de Laptop zitten de regionale zenders allemaal op kanaal 22, ik denk dat dat de reden is
Gast DX'r Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Origineel bericht van: SatCase volgens mijn DVB-T stickje in de Laptop zitten de regionale zenders allemaal op kanaal 22, ik denk dat dat de reden is dit onderwerp is al tig keer besproken afgelopen jaren. nu lopen er dus twee topics over hetzelfde zie ook hier:http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1546191#Post1546191 laten we deze maar sluiten
Fleske Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Is gedeeltelijk waar. Maar ik krijg de zenders niet allemaal apart op de sharp tv opgeslagen! Dit lukt me echt niet! Daar heb ik nog nergens een oplossing voor gevonden!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen