pepper Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Wie kan mij vertellen hoe de afstand tot een obstakel berekend kan worden. Ik kan mij herinneren dat er jaren geleden een keer over gesproken is. Ik dacht te herinneren dat als in een hoek van 45 graden gekeken wordt, vanaf de schotel en je kunt over het obstakel heenkijken dat dit voldoende is om vrij te kunnen ontvangen. Wie kan dit bevestigen (of niet) groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
paardengek Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Het signaal komt ongeveer onder een hoek van 30 graden binnen. Eén en ander afhankelijk, welke sateliet ontvangen wordt. Download eens Gorbtrack: http://members.chello.nl/~berry.walda/GorbTrack.zip Dan wordt het één en ander duidelijk. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
pepper Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Geplaatst: 16 februari 2008 Dit is een .exe bestand, klopt dat groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
pepper Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Geplaatst: 16 februari 2008 Werkt. Kijk hier kan ik iets mee. Bedankt groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Gast brombeer Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 http://www.***geen-reclame***/nl/home.html Of deze erg informatieve site. Moi Brombeer.
Snurker Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Ga naar DEZE site en je krijgt een soort Google Earth scherm te zien 1. tik bovenin de postcode van het adres waar de schotel geplaatst moet worden 2. Tik de gewenste satelliet richting in 3. Zoom in en je krijgt de hoogte van de beam te zien als de rode pointer niet precies boven het adres staat..kun je dat punt met de muis verplaatsen 4. pak dan met de muis het groene ballonnetje en plaats deze waar je de hoogte wilt weten...voila Snurker (Media Research) ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen