Ga naar inhoud


Gecodeerd programma kan niet verwijderd worden/reboot volgt.


caronu

Aanbevolen berichten

Op mijn Inverto 7000 heb ik sinds vorige jaar een gecodeerd programma staan. Decoderen gaat niet, verwijderen gaat niet, verplaatsen gaat niet. Bij al deze keuzes volgt een reboot en het programma blijft vrolijk staan. Er zal dus iets fout in zitten. Nu met de nieuwe software en het automatisch decoderen, pakt de receiver steeds dit bestand en blijft de hele nacht rebooten. Is de enige oplossing de rest van de programma's er af halen en de harde schijf formateren of is er iemand die een andere oplossing weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat ie gek doet en telkens gaat auto decoderen is natuurlijk correct (je hebt auto decoderen aanstaan). Dat het niet lukt is omdat de kaart van CD (?) allang andere codes gebruikt. Om het rebooten tegen te gaan auto decoderen op UIT zetten.

 

Weet niet zeker maar probeer het eens iets met PCSuite. Wellicht kun je hem hiermee verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, het auto decoderen had ik ook al uitgezet. Maar voor zover ik het kan zien kan ik ook niet meer handmatig decoderen. De volgende opname blijft dan dus ook gecodeerd op de schijf staan en kan dus helaas vanaf de 1e niet meer bekeken worden. Met PCSuite kon het programma ook niet verwijderd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast Invertist

Het gebeurt een enkele keer idd dat een bestand (of een map) niet te verwijderen is. Als het na een reboot en ook met de PC-suite niet lukt, is het formatteren van de harde schijf de enige oplossing.

 

PS: soms lukt het wel als het bestand eerst hernoemd is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...