Ga naar inhoud

[TF5000pvr] Bestaat er een TAP voor controle van versleuteling.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb namelijk verschillende oude opnames met groen slotje die toch contact gemaakt hebben met de provider en daardoor mijn sleutels op de smartcard veranderd hebben.

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Geplaatst:

Ik heb reeds RecCopy op mijn TF.

Toch ben ik nu heel voorzichtig om op versleutelde opnames te klikken immers die groene icons zijn niet betrouwbaar.

Zou graag alvorens op opnames te klikken deze willen controleren op versleutelde data.

Geplaatst:

Ik begreep dat Reccopy na het decoderen ook het dollarteken verwijderd. Dat is iets wat ik ook wel wil weten:

Wordt bij het afspelen van een opname de cam niet meer aangesproken als er geen dollarteken bij staat?

Dat zou een hoop problemen kunnen CD-kaart steeds teruggezet wordt bij oude opnames.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Geplaatst:
Origineel bericht van: mrbeegee
Ik begreep dat Reccopy na het decoderen ook het dollarteken verwijderd. Dat is iets wat ik ook wel wil weten:
Wordt bij het afspelen van een opname de cam niet meer aangesproken als er geen dollarteken bij staat?
Dat zou een hoop problemen kunnen CD-kaart steeds teruggezet wordt bij oude opnames.

Nee RecCopy verwijderd niet het dollarteken (althans niet bij mij) smile
Dat zou inderdaad fantastisch zijn.

Maar ik lees zojuist op het duitse forum dat de $ teken verwijderd kan worden (= optie in menu)

Geplaatst:

Je kunt zelf instellen of RecCopy het dollarteken wel/niet verwijderd. Persoonlijk laat ik altijd het dollarteken verwijderen. Dat vind ik zelf overzichtelijker.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Geplaatst:

Ik heb hier op het forum ergens gelezen dat als je een Aston Crypt 1.07 gebruikt deze de datum niet terug zet op de kaart. Ik heb laats een wat oudere (> 2 maanden oud) opname bekeken (waar Reccopy het $ teken had verwijderd) en daarna had ik nog normaal beeld op de Nederlandse zenders.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Geplaatst:

Ik heb gelukkig nog maar 2 keer gehad(in 3 jaar) dat mijn kaart teruggezet was EN dat ik dit alleen ongedaan kreeg door een heraktivatie via CD. Terwijl dagelijks (erg) oude opnames bekeken worden zonder dat de kaart eruit gehaald wordt. Dus het kan nog steeds met de Aston 1.07!

Maar de vraag is of de kaart ook teruggezet wordt als het dollarteken verwijderd is?

Iemand ervaring ermee?

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Geplaatst:

Ik heb diverse oude opnamen staan zonder $ teken. Bij mij is de kaart nog nooit teruggezet.

Wybo

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Geplaatst:
Origineel bericht van: Wybo
Ik heb diverse oude opnamen staan zonder $ teken. Bij mij is de kaart nog nooit teruggezet.

daarom gaat de datum ook niet terug omdat er geen dollar teken achter staat opname kun je zonder kaart afspelen
en de datum wordt alleen terug gezet als je een opname hebt waar de update key inzit en die zijn met dollar teken

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen