Ga naar inhoud


Viacess Modul in AD3600IP gestorven


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo<p>Ik heb verleden week een AD3600IPViacess met Software 1.0 gekocht. Bij het installeren had ik steeds het probleem dat ik een reset kreeg zodra de receiver HOTBIRD kanalen ging inlezen!. Toen heb ik bij echostar de versie 2.0 geladen (met een nul modem kabel). Nu werkt alles perfekt echter het Embedded Viacess Modul erkent de kaart niet meer! Heeft iemand dezelfde ervaring of een tip hoe ik het kan oplossen? Ik heb reeds diverse Factory resets gedaan maar dit helpt niet.<p>mvg

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nu nog eens een Update geladen (OTA). Als ik een Smartkaart invoer erkent de receiver hem. Echter op het moment dat het beeld moet komen gaat de receiver op zwart. Ik kan kanalen wisselen (zichtbaar op de front-LED) echter het beeld blijft zwart. Allen een reboot helpt. Er moet iets fout zijn met mijn receiver?<p>mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eens kijken naar goede anti-attack files voor viacces.

Dit is namelijk geen probleem van de echostar maar van de gebruikte software op je kaartje.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik jouw probleem herken maar dat ik euvel alleen op de Sirius heb, en dan met name op de scandinavische zenders.

Dit fenomeen ben ik op de HotBird nog niet meegemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...